ארכיון

שומרים על הסביבה ברמת גן: תיאסר הבערת אש בפארק הלאומי

רמת גן שומרת על הטבע והסביבה: החל מה-1.7.2021 לא תותר הבערת אש (מנגלים) בשטחי הפארק הלאומי. בהנחיית ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, לא תתאפשר הבערת אש (מנגלים) בשטח הפארק למעט מועדים מיוחדים.המהלך נועד לצמצם את השפעת זיהום האוויר באמצעות עשן ודאגה למבקרי הפארק הלאומי והסביבה. המועדים בהם כן ניתן יהיה להבעיר אש (מנגלים): ראש השנה, […]


ארכיון
246

רמת גן שומרת על הטבע והסביבה: החל מה-1.7.2021 לא תותר הבערת אש (מנגלים) בשטחי הפארק הלאומי.

בהנחיית ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, לא תתאפשר הבערת אש (מנגלים) בשטח הפארק למעט מועדים מיוחדים.המהלך נועד לצמצם את השפעת זיהום האוויר באמצעות עשן ודאגה למבקרי הפארק הלאומי והסביבה.
המועדים בהם כן ניתן יהיה להבעיר אש (מנגלים): ראש השנה, סוכות, פסח, עצמאות, ל"ג בעומר, עיד אל פיטר, שבועות (נוצרים), עיד אל אדחה, יום בחירות, החופש הגדול (20.6).
הפארק הלאומי הוא השני בגודלו בארץ ומהווה מקום בילוי לכי חצי מיליון מבקרים בשנה מהארץ ומהעולם. בפארק פינות מתוחמות המתאימות להדלקת מנגלים.
הדלקת מנגלים מזהמת את האוויר המקומי המצוי בפארק ובנוסף, הנזק המשני להבערת האש הוא עלייה בכמות הלכלוך והפסולת בפארק.  פעולות אלו פוגעות בשהות של המבקרים במקום, בניהם מבקרים אשר מבצעים פעילויות ספורטיביות ברחבי הפארק, משפחות עם ילדים, אוכלוסיות הגיל השלישי ועוד.
ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "רמת-גן משיכה לפעול למען סביבה ירוקה ובריאה. למען בריאות התושבים והמבקרים בפארק הלאומי, הוחלט להגביל את הדלקת האש למספר ימים בשנה. מהלך זה נוסף לפעולות וצעדים אחרים, כמו הצבת חווה ורטיקלית בפארק, סילוק רכבי התפעול המזהמים ומעבר לכלי רכב חשמליים."

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות