בבני ברק איימו לצאת במחאה נגד שידור קמפיין על מסך אלקטרוני ברמת גן ש"נוגד את צביון העיר" והקמפיין הוסר. מימון: "אסור להיכנע לקומץ של אנשים חשוכים"
מי שחשב שריבוי ערוצי השיווק הדיגיטליים יחלישו את השימוש בהודעות סמס - טעה בגדול. רגע לפני ש-2022 חולפת, הסמס שומר על מעמדו ככלי פרסומי יעיל ומשתלם. כך לפי ממצאי סקר חדש שערכה חברת אקטיב טרייל, המתמחה במערכות דיוור אוטומטיות ובבניית מסעות לקוח המבוססים על התנהגות גולשים
ב-14 השנים האחרונות כיהנה כמנכ"לית שפ"א (שירותי פרסום אזוריים)
ייכנס לתפקיד כסמנכ"ל ההכנסות (CRO) בקבוצת המכירות בימים הקרובים ויחליף את מיכאל אורן
איש התקשורת והרשת עונה לעיתונאית והמגישה היוצאת של חדשות 12
עובדי ערוץ רשת 13 צריכים להיות מודאגים?
תעזור למותגים להניע צמיחה קמעונאית ולהישאר זריזים ותחרותיים באינטרנט