גם ב-2023: 88% מהישראלים פותחים פרסומות ב-SMS

מי שחשב שריבוי ערוצי השיווק הדיגיטליים יחלישו את השימוש בהודעות סמס - טעה בגדול. רגע לפני ש-2022 חולפת, הסמס שומר על מעמדו ככלי פרסומי יעיל ומשתלם. כך לפי ממצאי סקר חדש שערכה חברת אקטיב טרייל, המתמחה במערכות דיוור אוטומטיות ובבניית מסעות לקוח המבוססים על התנהגות גולשים

ענת ארדיטי מונתה לסמנכ"לית השיווק של תיאטרון הקאמרי

ב-14 השנים האחרונות כיהנה כמנכ"לית שפ"א (שירותי פרסום אזוריים)

קובי פרנקו מונה לסמנכ"ל ההכנסות ביד2 ודרושים

ייכנס לתפקיד כסמנכ"ל ההכנסות (CRO) בקבוצת המכירות בימים הקרובים ויחליף את מיכאל אורן

יבגני זרובינסקי עונה לרינה מצליח: "40 שנה אמרת מה שבא לך, כך מותר גם לנו"

איש התקשורת והרשת עונה לעיתונאית והמגישה היוצאת של חדשות 12

"גורם ברשת 13 מעריך: פיטורים אחרי החגים"

עובדי ערוץ רשת 13 צריכים להיות מודאגים?

DataWeave מצטרפת ל-Amazon Advertising Partner Network

תעזור למותגים להניע צמיחה קמעונאית ולהישאר זריזים ותחרותיים באינטרנט

נגישות