בעקבות מחאת חרדים בבני ברק: הוסר קמפיין בכיכובה של שירי מימון ברמת גן

בבני ברק איימו לצאת במחאה נגד שידור קמפיין על מסך אלקטרוני ברמת גן ש"נוגד את צביון העיר" והקמפיין הוסר. מימון: "אסור להיכנע לקומץ של אנשים חשוכים"


753

מסך דיגיטלי שהוצב בשבוע האחרון בגבול הערים רמת גן ובני ברק עורר סערה בעיר החרדית לאחר שפורסם בו קמפיין בכיכובה של הזמרת שירי מימון. בערוץ 7 דווח כי המסך אומנם הוצב בשטח של עיריית רמת גן אך הפרסומת שפורסמה בו נראתה במספר רחובות בבני ברק.

עוד דווח בערוץ 7 כי בישיבות פוניבז' וסלבודקה שמחלונותיהן היה ניתן להבחין בשלט, איימו לצאת להפגין במקום על שידור הקמפיין שנוגד את הצביון של העיר, ולאחרונה נעלם הקמפיין של חברת התכשיטים "ROYALTY" בכיכובה של הזמרת שירי מימון ובמקומו נשאר המסך ריק והוא נצבע בירוק.

שירי מימון זעמה על כך וכתבה בסטורי: "חברת השלטים נכנעה לאיומים שאם לא יורידו את סרטון התועבה, יפוצצו את המסך. מפחיד מה שקורה פה".

בראיון ל'ישראל היום' היא אמרה כי "אסור להיכנע לקומץ של אנשים חשוכים. בעל השלט אוים, ולכן בחר להסיר את הסרטון. לא כך הוא אמור לטפל בזה. יש דרכים אחרות כמו הצבת שומרים או לערב את המשטרה. מחר הם יורידו שלט אחר שלא מתאים לאג'נדה שלהם. ולחשוב שכל חטאי בסרטון הוא היותי אישה. זה מחדל".

מטעם חברת השילוט "לביא מדיה", שהסירה את הפרסומת, טרם נמסרה תגובה בעניין עד למועד פרסום ידיעה זו.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות