מירב בן ארי (יש עתיד) לבן גביר: "אין קייטנות בבתי הכלא הביטחוניים"

חברת הכנסת ממפלגתו של ראש הממשלה יאיר לפיד ויו"ר הוועדה לביטחון פנים תוקפת את יו"ר עוצמה יהודית בטענה שהוא "מחפש לייקים"


972

יו"ר עוצמה יהודית והשר לביטחון פנים המיועד, ח"כ איתמר בן גביר, התייחס לפיגוע הרצחני הבוקר בירושלים. "הגעתי כעת למקום הפיגוע בירושלים ואמרתי בצורה ברורה: חייבים לגבות מחיר מהטרור, חייבים לחזור לחיסולים הממוקדים, חייבים להטיל עוצר על הכפר שממנו יצאו המחבלים, חייבים להפסיק את הקייטנות בבתי הכלא הביטחוניים", כתב בן גביר והוסיף, "הגיע הזמן להקים ממשלת ימין כמה שיותר מהר. הטרור לא מחכה".

ח"כ מירב בן ארי ממפלגת יש עתיד, יו"ר הוועדה לביטחון פנים שאמונה בין השאר על השב"ס והמשטרה, הגיבה לדבריו של בן גביר: "סיכולים ממוקדים יש בעזה, והממשלה האחרונה עשתה זאת. ‏אין קייטנות בבתי הכלא הביטחוניים, יש תנאים בסיסיים שמדינת ישראל מחויבת להם ע"פ אמנות בינלאומיות. ‏שינוי במדיניות הביטחונית נעשה על ידי הקבינט לא ע"י שר ביטחון פנים. ‏יש כאן הרבה פופוליזם, פחות עובדות, זה מביא מלא לייקים אבל אין שום קשר למציאות".

גולשים רבים תקפו את תגובתה של בן ארי, שנמצאת כעת במפלגתו של ראש הממשלה יאיר לפיד: "אין קייטנה בכלא? אמירה מנותקת. לא חשוב שיש על זה מחלוקת. יש להם מנהיגות, הם מבשלים לעצמם מטעמים, צופים במונדיאל, עושים תארים. איך אפשר להכחיש עובדה ידועה לכל?", כתב אחד המגיבים.

חילופי הדברים האלו הגיעו אחרי הפיגוע המשולב בירושלים בה נרצח אריה שצ'ופק, בן 16 בפיצוץ מטען שהתרחש בתחנת אוטובוס סמוך לרחוב שערי ירושלים, בכניסה לעיר בזמן שהמתין להסעה לישיבה בתחנה. בפיגוע, שכלל גם פיצוץ נוסף כחצי שעה לאחר מכן ליד תחנת אוטובוס בצומת רמות, נפצעו עוד 26 בני אדם, בהם גבר באורח אנוש שפונה לבית החולים שערי צדק.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות