זירת הרצח בחיפה, רחל בוחבוט ז"ל | צילומים: דוברות איחוד הצלה, שימוש לפי סעיף 27א

כתב אישום נגד תושב חיפה בגין רצח אשתו: הילד צעק "אבא לא, אבא לא"

אשר בוחבוט (49) מחיפה מואשם כי בדצמבר האחרון רצח את אשתו רחל בדירתם בנווה שאנן, לאחר שחשד, ללא כל בסיס, כי אינה נאמנה לו. בנם הקטין של בני הזוג נפצע במהלך הניסיון, שלא צלח, להגן על אמו


זירת הרצח בחיפה, רחל בוחבוט ז"ל | צילומים: דוברות איחוד הצלה, שימוש לפי סעיף 27א
5932

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד אשר בוחבוט (49), תושב חיפה, בגין רצח בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות. בוחבוט נאשם, כי רצח את אשתו רחל ופצע את בנו, שניסה למנוע את הרצח, בדירתם בנווה שאנן. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפי כתב האישום, שהגיש עו"ד שגב אדלר מפרקליטות מחוז חיפה פלילי, הנאשם ורחל היו נשואים, ולהם שלושה ילדים קטינים. היחסים ביניהם היו מתוחים ומעורערים. הנאשם חשד, ללא בסיס, כי המנוחה אינה נאמנה לו.

עוד נטען באישום, כי ב-27 בדצמבר 2023, על רקע חשדו, דרש הנאשם מהמנוחה למסור לידיו את מכשיר הטלפון הנייד שלה. המנוחה נעתרה לדרישת הנאשם ומסרה לידיו את המכשיר. הנאשם העביר את מכשירי הטלפון של כל בני המשפחה לידי מכר מבית הכנסת שבו התפללו, למשמורת.

עוד נטען, כי הנאשם חשד שהמנוחה מחביאה טלפון נוסף, ועקב כך התגלע סכסוך בניהם, או אז גמלה בליבו ההחלטה להמיתה. הוא ניגש למטבח, נטל סכין וחזר לסלון, שם עמדה המנוחה יחד עם בנה הקטין. כשהבחין הקטין בסכין, הוא צעק לעבר הנאשם "אבא לא, אבא לא", אך הנאשם התקרב למנוחה, דקר אותה בחזה, המנוחה נפלה ארצה על גבה חבולה וקראה בשם בנה הקטין.

על פי האישום, הנאשם לא הסתפק בכך, התכופף ודקר את המנוחה פעמים רבות למרות תחנוניו של בנו הקטין, שצעק וניסה לתפוס את הסכין בידו, כדי למנוע מהנאשם להמשיך לפגוע באמו. הנאשם המשיך ודקר את המנוחה פעמים רבות בחפץ אחר, ואף בעט בה כאשר התבוססה בדמה. הקטין, שנפצע בניסיון להגן על אמו, יצא מהדירה כדי להזעיק עזרה. באותה העת שהו בדירה שני ילדיהם הנוספים של בני הזוג.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות