סיגל יאנה איצקוביץ ובנה ליאם ז"ל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

סיגל יאנה איצקוביץ מהרצליה היא האם החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרה של סיגל יאנה איצקוביץ בתשעה ימים. "מדובר ברצח אכזרי והתעללות, מעשה מגונה בפומבי ופגיעה בבעל חיים", קבעה השופטת בהחלטתה להאריך את המעצר


סיגל יאנה איצקוביץ ובנה ליאם ז"ל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
876

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בתשעה ימים את מעצרה של סיגל יאנה איצקוביץ מהרצליה, החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6.

על פי הפרסום בכאן 11, השופטת בדיון, רוית פלג בר דיין, הביטה בזעזוע בתמונות מהזירה והטיחה אותן על שולחנה. נציג המשטרה, שהציג אותן בפניה, הזהיר שמדובר ב"תמונות קשות".

"מדובר במקרה מזעזע וחמור", אמרה השופטת. "יש צורך בפיקוח שיפוטי על החקירה ולתת את הדעת לגבי כשירותה של החשודה למעצר. הפסיכיאטר המחוזי יבדוק את החשודה וחומר החקירה מעלה אינדיקציות למצבה הנפשי".

על פי הפרסום בכאן חדשות, לא נשלל החשד, לפיו החשודה הייתה תחת השפעת סמים בעת המעשה.

אתמול הופצו שמועות, לפיהן החשודה היא ניצולה ממסיבת הנובה, אולם הן הוכחשו על ידי הרשויות.

נציג המשטרה אמר בדיון, כי החשודה מבינה את המיוחס לה וקושרת את עצמה לאירוע.

"מדובר ברצח אכזרי והתעללות, מעשה מגונה בפומבי ופגיעה בבעל חיים", אמרה השופטת בדיון. "על פי החשד, החשודה רצחה את בנה הקטין כבן 6 וגרמה למותו של כלבה. החשודה הלכה לכיוון קניון שבעת הכוכבים, שם תקפה עוברי אורח ובהם את שומר הקניון".

אמש פורסם, כי אישה, בת 33, הגיעה לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, בבגדים קרועים ומרוחה בדם, כשגרזן בידה. בכניסה לקניון היא תקפה את המאבטח, שנפצע באורח קל, ולאחר מכן, כשהיא מעורטלת, היא נעצרה על ידי המשטרה. בהמשך עלה החשד, כי בטרם הגיעה לקניון, היא רצחה את בנה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות