ח"כ איתמר בן גביר

בן גביר מגיב ללפיד: "מפריע ללוחמים לנצח"

לפיד האשים את ראש הממשלה בכך שהוא מכשיל את הקמת ממשלת האחדות. בתגובה, בן גביר אמר: "כניסתו של יאיר לפיד לממשלה משמעה הנפת דגל לבן מצד ישראל ומתן פרס ליחיא סינוואר"


ח"כ איתמר בן גביר
98

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב הערב (שלישי) להתבטאויות של יאיר לפיד, ראש האופוזיציה, שהאשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בטרפוד הקמת ממשלת אחדות. בערוץ 7 דווח כי לדברי בן גביר, לפיד "מפריע ללוחמים לנצח" ומנסה להוביל לכניעה במלחמה. בן גביר הוסיף ותקף את לפיד: "יאיר לפיד בממשלה שווה להנפת דגל לבן מצד ישראל במהלך המלחמה ופרס ליחיא סינוואר".

מוקדם יותר, לפיד טען כי הציע לנתניהו להקים ממשלת אחדות כבר ב-7 באוקטובר, אך נתניהו סירב. לפיד ציין כי בן גביר וסמוטריץ' הם הבחירה המכוונת של נתניהו, והוא העדיף אותם כשותפיו לממשלה.

דבריו של לפיד נאמרו לאחר הצעתו של נשיא המדינה, יצחק הרצוג, להקים ממשלת אחדות לצורך החזרת החטופים. הרצוג ציין בפגישה עם משפחות התצפיתניות שנחטפו במוצב נחל עוז כי על המערכת הפוליטית להתאחד ולתמוך במאמצים לשחרור החטופים. לדבריו, אמנם כל עסקת חטופים כרוכה במחירים כואבים, אך המחיר לאי-הבאתם הביתה יהיה כבד אף יותר עבור החברה הישראלית.

יאיר לפיד | צילום: קובי גדעון

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • חדשות מה הלוז |
  • 13/09/2024
צפון רצועת עזה תהפוך לשטח צבאי?
נגישות