ארכיון

רוכב אופנוע פונה במצב בינוני לאחר תאונת דרכים בחיפה

משטרת חיפה פתחה בחקירת נסיבות התאונה


ארכיון
59

כונני ארגון הצלה הוזעקו היום לרחוב יל"ג בחיפה בעקבות דיווח על תאונת דרכים שבה היה מעורב רוכב אופנוע. יחד עם צוותי מד"א שהגיעו למקום, העניקו החובשים והפראמדיקים טיפול רפואי ראשוני לרוכב האופנוע, גבר כבן 25 שנפצע באורח בינוני בעקבות חבלת ראש שנגרמה לו לאחר התנגשות עם רכב. הפצוע פונה במהירות לבית החולים רמב"ם להמשך טיפול רפואי.

מוטי ויסבלום ולייבי פרושינובסקי, חובשי הצלה שהגיעו למקום עם האמבולנס, תיארו את המצב: "כאשר הגענו לזירה, מצאנו רוכב אופנוע, גבר בן 25, שסבל מחבלת ראש קשה לאחר שנפגע מרכב במהלך רכיבתו. יחד עם צוותי מד"א והצלה נוספים, הענקנו לו טיפול רפואי מיידי, שכלל קיבוע וחבישות. לאחר מכן, הוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בחיפה."

האירוע התרחש בשעות הבוקר המוקדמות, ועדי ראייה מסרו כי הרוכב נפגע מהרכב כאשר ניסה לעקוף אותו, מה שהוביל להתנגשות חזקה ולפציעתו. כוחות המשטרה שהגיעו למקום החלו בבדיקת הנסיבות שהובילו לתאונה, ופתחו בחקירה לבדיקת הגורמים האפשריים.

תאונות אופנועים מהוות סכנה משמעותית לרוכבים, במיוחד בערים בהן התנועה צפופה ומורכבת. מומחים בתחום הבטיחות בדרכים מדגישים את הצורך ברכיבה זהירה ובקיום כללי זהירות מחמירים, במיוחד באזורים אורבניים סואנים כמו חיפה. הם קוראים גם לנהגים להקפיד על זהירות נוספת כלפי רוכבי אופנועים, שהם פגיעים במיוחד בתאונות דרכים.

האירוע הזה מצטרף לשורה של תאונות שהתרחשו לאחרונה בחיפה, ומדגיש את הצורך בהגברת המודעות לבטיחות בדרכים, הן בקרב רוכבי האופנועים והן בקרב נהגי הרכב הפרטי.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות