הדמיה (צילום viewpoint)

קבוצת שבירו משיקה את פרויקט המגורים "נאות נבון" בחיפה

"הפרויקט, הכולל 1,200 יחידות דיור, מציב סטנדרט חדש באיכות החיים בעיר"


הדמיה (צילום viewpoint)
36

קבוצת שבירו הכריזה על תחילת שיווק פרויקט מגורים חדש בשם "שכונת נאות נבון" בחיפה, על שם הנשיא החמישי יצחק נבון. הפרויקט, הנחשב לאבן דרך בהתפתחות העיר, מתוכנן לכלול כ-1,200 יחידות דיור אשר ייבנו ב-45 בניינים, כאשר היתר הבנייה למתחם הראשון כבר התקבל.

השכונה, שתהיה אחת השכונות המשמעותיות בעיר, תתפרש על פני שמונה מתחמים שונים, ובכל אחד מהם יוקמו בין 4 ל-9 בניינים. הפרויקט מתוכנן בקפידה וכולל שטחים ציבוריים ירוקים שנועדו לשפר את איכות החיים של התושבים. הדירות המוצעות מגוונות – מדירות גן ועד מיני פנטהאוזים, בנות 3 עד 5 חדרים, כולן מתוכננות עם מפרט טכני איכותי. בנוסף, השכונה תציע דירות במסלולים שונים כגון דיור להשכרה, מחיר למשתכן ושוק חופשי, מה שיאפשר נגישות רחבה לרוכשים.

קבוצת שבירו היא החברה הראשונה שהחלה את הבנייה בשכונה זו. לאחרונה התקיים טקס קביעת מזוזה במשרד המכירות של הפרויקט ברחוב אפרים קציר בחיפה, המסמן את פתיחת העידן החדש בשוק הנדל"ן באזור.

סיוון היללי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת שבירו, מסרה: "אנחנו מתרגשים להתחיל בשיווק פרויקט נאות נבון. זהו פרויקט המשלב תכנון איכותי עם סביבה ירוקה, ואנו מאמינים שהוא ייצור שינוי משמעותי בנוף העירוני של חיפה ויתרום לאיכות החיים של תושביו."


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות