המשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין מחוז חיפה, עו"ד אדיר צבי | צילומים: מיכה בריקמן, נמל חיפה

עו"ד אדיר צבי: "המלחמה מחזקת את הצורך הקריטי בהתחדשות עירונית ובחיזוק המיגון"

המשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין במחוז חיפה מדגיש כי המציאות הביטחונית הנוכחית מחייבת פעולה מהירה לשיפור המיגון בערים וביישובים בישראל, וקורא ליזום פרויקטים של התחדשות עירונית למען ביטחון התושבים


המשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין מחוז חיפה, עו"ד אדיר צבי | צילומים: מיכה בריקמן, נמל חיפה
89

עו"ד אדיר צבי, המשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין בחיפה, מדגיש כי המלחמה הנוכחית מחזקת את ההבנה שישנו צורך קריטי בחיזוק המיגון בערים וביישובים ברחבי הארץ. לדבריו, המציאות הביטחונית המורכבת מדגישה את החשיבות בהתחדשות עירונית כצעד הכרחי להבטחת ביטחונם של התושבים. "המלחמה מבהירה לנו עד כמה נדרש לשפר את המיגון במבנים קיימים, וזה הזמן לפעול במהירות," הוא אומר לאתר חדשות חיפה והקריות.

צבי מסביר כי כדי להאיץ פרויקטים של פינוי-בינוי ולמנוע עיכובים, יש צורך בשיתוף פעולה של כל הצדדים המעורבים, ובעיקר בעלי הדירות. "לעיתים בעלי הדירות מבזבזים זמן יקר על פרטים קטנים כמו שטח הדירה, במקום להתמקד במהות – בחירת יזם מקצועי ואמין שיוכל להוביל את הפרויקט בצורה מהירה ובטוחה," הוא מוסיף.

הוא מדגיש את הצורך באחדות בין הדיירים כדי להניע את הפרויקטים: "ככל שהדיירים יהיו מאוחדים ויתמקדו בצרכים המשותפים ולא באינטרסים פרטיים, כך ניתן יהיה לקדם את הפרויקטים ביעילות רבה יותר. שיתוף פעולה עם היזם וגמישות מצד כל הצדדים הם המפתח להצלחת הפרויקטים."

עו"ד אדיר צבי מדגיש גם את התפקיד המרכזי של הממשלה בתהליך. "הממשלה חייבת להתערב, לקבוע מדיניות אחידה, להוריד חסמים ולזרז את התהליכים," הוא מסביר. "מהלך זה יחסוך לכולם זמן יקר ויאפשר לקדם פרויקטים בצורה אפקטיבית הרבה יותר. ההתערבות הממשלתית תוכל להבטיח שהפרויקטים הללו יתממשו, ושהתושבים יקבלו את הדירות המוגנות והמשופרות שלהם במהירות האפשרית."

ארכיון

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות