ארכיון

טרגדיה בלוד: הולך רגל כבן 70 נהרג מפגיעת משאית

הבוקר (ב') בשעות המוקדמות התקבלה קריאה על תאונת דרכים קטלנית בלוד, בה נהרג הולך רגל כבן 70 מפגיעת משאית. צוותי זק״א הגיעו למקום לטפל בכבוד המת ולאסוף ממצאים. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה


ארכיון
129

הבוקר (ב') אירעה תאונת דרכים קטלנית בעיר לוד, בה נהרג הולך רגל כבן 70 לאחר שנפגע ממשאית. בשעות הבוקר המוקדמות התקבל דיווח במוקד זק״א על התאונה, וכוחות החירום הוזעקו למקום. עם הגעתם, התברר כי הולך הרגל נפגע באופן קשה מאוד מהמשאית, ולמרבה הצער צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

מתנדבי זק״א מרחב שפלה הגיעו לזירה לטפל בכבוד המת ובאיסוף הממצאים לצורך הקבורה. "המראה היה קשה מאוד," סיפר אחד המתנדבים בזירה. "עשינו את המיטב כדי לטפל בכבוד המת, והתחלנו לאסוף את הממצאים מהשטח."

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה, ובוחני תנועה הגיעו למקום כדי לאסוף עדויות ולבדוק את הממצאים. עדי ראייה סיפרו כי המשאית פגעה בהולך הרגל בעת שחצה את הכביש, אך נסיבות האירוע המדויקות עדיין נבדקות. המשטרה תבחן האם מדובר בהתרשלות מצד הנהג, בעיה טכנית או כל גורם אחר שתרם לאירוע הטרגי.

תאונות דרכים הכוללות פגיעות בהולכי רגל הפכו לבעיה חמורה בשנים האחרונות, ובעיקר בערים הגדולות כמו לוד. מדובר בתאונה נוספת בשרשרת תאונות קטלניות, ומערכת הביטחון מזהירה מפני רמת הסיכון הגבוהה להולכי הרגל בכבישים, במיוחד במקומות בהם התנועה צפופה ומשולבים כלי רכב כבדים כמו משאיות.

המשטרה מבקשת מכל מי שהיה עד לתאונה לפנות לתחנת לוד למסירת פרטים נוספים שיוכלו לעזור בחקירה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות