"סניפי ברזל" של הסופרים יהיו פתוחים גם בזמן חירום | צילום: דוברות משרד הכלכלה

משרד הכלכלה מפרסם את רשימת "סניפי ברזל" של הסופרים שיהיו פתוחים בעת חירום

מאות "סניפי ברזל" של רשתות השיווק בכל רחבי הארץ, מופו, נבדקו ויופעלו גם תחת אש, בכפוף להנחיות פיקוד העורף, כדי לספק לתושבים בכל הארץ מזון ומוצרי צריכה חיוניים. עשרות אלפי מארזי מזון מוכנים לחלוקה מיידית במידת הצורך לאזרחים שלא יוכלו לצאת מביתם, ומלאי המזון לחירום הוגדל בכמויות ובמגוון המוצרים


"סניפי ברזל" של הסופרים יהיו פתוחים גם בזמן חירום | צילום: דוברות משרד הכלכלה
344

משרד הכלכלה והתעשייה, האחראי על הרציפות התפקודית של שרשרת הייצור והאספקה של מזון בשעת חירום, בוחן ומשפר כל העת את היערכותו להתרחבות הלחימה. הבוקר (חמישי) מפרסם המשרד את רשימת "סניפי ברזל" של הסופרים שיהיו פתוחים בעת חירום.

ממשרד הכלכלה והתעשייה נמסר, כי רשימת "סניפי הברזל" של רשתות השיווק, אשר ימשיכו לספק מוצרי מזון ומוצרים חיוניים גם בעת לחימה אינטנסיבית, נעשתה בכפוף להנחיות פיקוד העורף.

עוד נמסר, במהלך השבועות האחרונים, עובדי מינהל החירום, בשיתוף רשתות השיווק, מיפו מאות "סניפי ברזל" שנבחנו בצורה מקצועית על פי קריטריונים שונים, כגון: מיגון, גנרציה, מלאי, כוח אדם ועוד. סניפים אלה ימשיכו לפעול ולתת שירות לציבור גם במצב מלחמה ופגיעה בעורף, בהתאם למצב ולהנחיות פיקוד העורף. כמו כן, גובש מנגנון תיאום מול הרשתות והרשויות המקומיות, לצורך תיעדוף סניפים אלה בכל הנוגע לאספקת אנרגיה ומלאים, וכן לצורך תיאום הפצת המידע לציבור בנוגע לפעילותם השוטפת של "סניפי הברזל".

רשימת סניפי הברזל מעודכנת באופן שוטף והיא תמצא בכל הרשויות המקומיות ופיקוד העורף, באופן מקוון, על פי פרישה ארצית. במקביל, פועל המשרד יחד עם רשתות השיווק להכנת כוח אדם מותאם, ייעודי, אשר ייתן מענה לרשתות בעת הצורך.

לרשימת סניפי הברזל המתעדכנת, לחצו >>כאן<<

המלצת פיקוד העורף היא להחזיק בכל בית מוצרים שיוכלו לתת מענה לשלושה ימי שהייה, בהם מזון, מים, תרופות, מוצרי טואלטיקה, סוללות נטענות לנייד, טרנזיסטור הפועל על סוללות ועוד. רשימת מוצרי המזון, עליה ממליץ משרד הכלכלה כוללת מוצרים יבשים שאינם מצריכים בישול כמו טחינה גולמית, אגוזים, קוסקוס, בורגול, שיבולת שועל, שימורים שונים, טונה, מנה חמה, ביסקוויטים, פריכיות, קרקרים, פירות יבשים, קטניות מבושלות, חמאת בוטנים, דבש, סוכר, חלבה, תה, קפה וכו'.

משרד הכלכלה הנחה את הרשתות להיערך למכירת כמות אשר תספיק לשלושה-שבעה ימים תוך הנחיה לרשתות השיווק להיערך עם מלאים מתאימים להצטיידות האוכלוסייה, המשרד מקיים בדיקות שוטפות ונמצא כי יש די מלאים ברשתות, במרכזים הלוגיסטיים ובייצור, ואין כל צורך באגירת מזון.

לרשימת סניפי הברזל המתעדכנת, לחצו >>כאן<<

 


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • מערכת מה הלוז |
  • 13/09/2024
צפון רצועת עזה תהפוך לשטח צבאי?
נגישות