אילוסטרציה pixabay

חדש ברמת גן: גג בית הספר הירוק הראשון יוצא לדרך

החל מתחילת שנת הלימודים הקרובה, בית הספר 'מכלל' מתקדם למאה ה-21 עם גג ירוק לשיפור וטיפוח איכות הסביבה. עיריית רמת-גן מקדמת את השיפור האיזון האקולוגי וניצול עשרות גגות מוזנחים ברחבי העיר שאינם בשימוש של מבני ציבור, לטובת שימושים ירוקים. בין השימושים שיופקו באמצעות יוזמה זו, יהיו ייצור חשמל סולארי באמצעות אנרגיה סולארית וחקלאות עירונית והידרופונית.בימים […]


אילוסטרציה pixabay
137

החל מתחילת שנת הלימודים הקרובה, בית הספר 'מכלל' מתקדם למאה ה-21 עם גג ירוק לשיפור וטיפוח איכות הסביבה.

עיריית רמת-גן מקדמת את השיפור האיזון האקולוגי וניצול עשרות גגות מוזנחים ברחבי העיר שאינם בשימוש של מבני ציבור, לטובת שימושים ירוקים.
בין השימושים שיופקו באמצעות יוזמה זו, יהיו ייצור חשמל סולארי באמצעות אנרגיה סולארית וחקלאות עירונית והידרופונית.בימים אלו עובד הגג שיפוץ יסודי מלא בין שתי קומות לצורך הפיכתו לגג ירוק. גג זה יהיה גג שבו התלמידים ילמדו על חממות, גידול חקלאי עירוני וגידול חקלאות הידרופונית.
ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "רמת-גן מציגה מהפכה אקולוגית תוך שימוש וניצול שטחים וגגות ריקים לצורך הפיכת הסביבה לירוקה ובריאה יותר. הגג של בית הספר 'מכלל' יהיה גג ירוק ויפעל לקידום ערכי הסביבה בחיי היום יום. פעולות ירוקות אלו יחנכו את ילדינו לבריאות, קיימות וסביבתיות. כל מה שאנו רוצים זה שהילדים ייקחו את הערכים והמידע האלו איתם אל העתיד ולדורות הבאים."

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות