אילוסטרציה

רמת גן מציינת את הבליינד דיי – יום העיוור

במסגרת יום המודעות לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה, עשרות נערים ונערות עם עיוורון ולקויות ראייה השתתפו ברכיבה על סוסים בחוות קבליירו בפארק הלאומי ברמת-גן במסגרת יום המודעות לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה-הבליינד די, החווה הטיפולית 'חוות קבליירו' אירח עשרות ילדים עם עיוורון או לקות ראייה, מטעם המרכז לעיוור ומרש"ל ר"ג שזכו לרכיבה אקסלוסיבית בחווה. באירוע […]


אילוסטרציה
152
במסגרת יום המודעות לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה, עשרות נערים ונערות עם עיוורון ולקויות ראייה השתתפו ברכיבה על סוסים בחוות קבליירו בפארק הלאומי ברמת-גן

במסגרת יום המודעות לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה-הבליינד די, החווה הטיפולית 'חוות קבליירו' אירח עשרות ילדים עם עיוורון או לקות ראייה, מטעם המרכז לעיוור ומרש"ל ר"ג שזכו לרכיבה אקסלוסיבית בחווה. באירוע נכחו ראש עיריית רמת-גן כרמל שאמה הכהן ומנכ"ל המרכז לעיוור נתי ביאליסטוק-כהן.
יום המודעות לאנשים עם עיוורון ולקות ראייה, ה-"Blind Day" נערך השנה בסימן העלאת המודעות לקידום נגישות במרחב הציבורי לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה. במסגרת יום הבליינד די נערך מפגש מיוחד בין נציגי החווה הטיפולית 'חוות קבליירו' לבין ילדי מועדון מרש"ל רמת-גן שזכו לרכיבה ייחודית על הסוסים בהדרכת הצוות המקצועי של החווה. בתום האירוע נאמו ראש עיריית רמת-גן כרמל שאמה הכהן ומנכ"ל המרכז לעיוור נתי ביאליסטוק כהן ודיברו על החשיבות בקידום מרחב נגיש לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה ברחבי העיר רמת-גן.
הבליינד דיי הוא יום המודעות לאנשים המתמודדים עם עיוורון ולקויות ראייה בישראל. הבחירה בתאריך ה-6.6 נעשתה מכיוון שהיא ההגדרה הרפואית לראייה תקינה, דווקא ביום זה החברה הישראלית מוזמנת לתת מבט קרוב יותר על קהילת האנשים עם עיוורון ולקויות ראייה. את היום הזה מוביל המרכז לעיוור בישראל, המייצג את נושאי תעודת העיוור ומהווה ארגון גג של הארגונים הפועלים למענם.
ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: בעיר רמת גן אנו מניפים בגאון שלושה דגלים: דגל אחד של המשפחות השכולות, דגל שני של הטיפול בניצולי השואה והדגל השלישי הוא דאגה לאוכלוסיית התושבים עם צרכים מיוחדים. רמת גן מובילה ביחס לתושבים בעלי צרכים מיוחדים, ולא בכדי היא דורגה במקום הראשון במדד הנגישות של הערים בישראל. אנחנו נמשיך לדאוג לכל התושבים בעיר ולאפשר שכולם יוכלו לחיות בעיר, תוך כדי דאגה וערבות הדדית לאחר."
מנכ"ל המרכז לעיוור, נתי ביאליסטוק-כהן: "אני מודה לנציגי חוות קבליירו על האירוח בחווה הטיפולית. אחד מהדרכים הטובות ביותר להתמודד עם עיוורון או לקות ראייה, היא השתתפות בענף ספורט ולבטח בענף שמשלב גם תרפיה כמו רכיבה על סוסים. אנו צריכים להמשיך ולעודד ילדים הסובלים מלקות ראייה כזו או אחרת, לצאת החוצה אל המרחבים הפתוחים ולחיות חיים מלאים לצד העיוורון ".

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות