אילוסטרציה

ברגישות ובנחישות: פרוייקט אכיפה חכמה יוצא לדרך ברמת גן

פרוייקט אכיפה חכמה ברמת גן יוצא לדרך. במסגרת הפרויקט, יוכלו התושבים שנרשמו לשירות באפליקציה העירונית, לקבל התראה באמצעותה על הגעת הפיקוח העירוני לשכונתם בשל דיווח שהתקבל במוקד העירוני על עבירות חניה . ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: " רמת גן מובילה בחדשנות ובשירות לתושב. האכיפה החכמה תיידע את התושבים בדבר הגעת פקחים לאזור […]


אילוסטרציה
252
פרוייקט אכיפה חכמה ברמת גן יוצא לדרך. במסגרת הפרויקט, יוכלו התושבים שנרשמו לשירות באפליקציה העירונית, לקבל התראה באמצעותה על הגעת הפיקוח העירוני לשכונתם בשל דיווח שהתקבל במוקד העירוני על עבירות חניה .

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: " רמת גן מובילה בחדשנות ובשירות לתושב. האכיפה החכמה תיידע את התושבים בדבר הגעת פקחים לאזור מגוריהם ותעניק להם הזדמנות נוספת לחנות בהתאם לחוק".

פרוייקט אכיפה חכמה ברמת גן יוצא לדרך. במסגרת הפרויקט, יוכלו התושבים שנרשמו לשירות באפליקציה העירונית, לקבל התראה באמצעותה על הגעת הפיקוח העירוני לשכונתם בשל דיווח שהתקבל במוקד העירוני על עבירות חניה ועוד.
מטרת השירות היא לאפשר לתושבים לתקן את דרכיהם ולהזיז את רכבם במידה וביצעו עבירה מסוג זה.
רמת גן היא הרשות המקומית הראשונה בישראל אשר מיידעת את תושביה בדבר הגעת הפיקוח העירוני לאיזור מגוריהם.

יש לציין כי השירות יינתן לתושבי רמת גן בלבד, לא תינתן התראה במידה והתקבלה תלונה במשטרה או לחלופין במקרה שרכב סיור נקלע למקום העבירה ופקחים הבחינו בעבירה מסכנת חיים. אין התחייבות לזמן הגעת כוחות הפיקוח לאזור בשל משתנים נוספים כגון סדרי עדיפויות וכמות האירועים המתרחשת במהלך משמרתם.

הרישום לשירות יתבצע באמצעות האפליקציה העירונית. להורדת האפליקציה ופרטים נוספים –בקרו באתר העירוני


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות