אילוסטרציה pixabay

הקסדה השיתופית הראשונה בעולם הושקה ברמת-גן

הקסדה השיתופית הראשונה בעולם הושקה היום ברמת-גן ביחד עם תושבת העיר דורית אברהם, שהחלה את המאבק לאחר שאיבדה את בנה לפני 8 חודשים בתאונת קורקינט שיתופי ללא קסדה ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "רמת-גן פורצת דרך עולמית בבטיחות, פתרון פורץ דרך זה מאפשר רכיבה בטוחה לכל מי שרוצה לרכב גם באופן ספונטני. בזכות מלחמה […]


אילוסטרציה pixabay
132
הקסדה השיתופית הראשונה בעולם הושקה היום ברמת-גן ביחד עם תושבת העיר דורית אברהם, שהחלה את המאבק לאחר שאיבדה את בנה לפני 8 חודשים בתאונת קורקינט שיתופי ללא קסדה

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "רמת-גן פורצת דרך עולמית בבטיחות, פתרון פורץ דרך זה מאפשר רכיבה בטוחה לכל מי שרוצה לרכב גם באופן ספונטני. בזכות מלחמה של אמא – דורית אברהם תושבת העיר שהניעה את כולנו. מדובר על פריצת דרך עולמית והשימוש בפתרון זה יחסוך חיים".
עקב ריבוי התאונות בקורקינטים חשמליים שהתרחשו בשנה האחרונה, ראש עיריית רמת-גן כרמל שאמה הכהן, זימן ישיבה פתוחה לציבור עם חברות הקורקינטים ועם כל גורמי הביטחון, ההצלה והרפואה. רה"ע הבהיר לחברות בפגישה, שאם לא ימצא פתרון טכנולוגי שינגיש קסדה לכל משתמש, הוא יודיע על סילוק מלא של מפעילי הקורקינט השיתופיים ברמת-גן הכוללים את שלושת החברות: Bird, Wind ו-LIME.

על אף שמדובר בכלי 'ירוק' שמפחית עומס ופקקים בכבישים, הועלתה דרישה, ע"י משפחות שאיבדו את יקיריהם בתאונות דרכים, לבטל באופן מיידי את הזיכיונות של החברות המשכירות קורקינטים לציבור. על פי נתוני הלמ"ס אודות נפגעים בתאונות קורקינטים, נחשף כי בשנת 2019 תועדו בישראל 598 נפגעים בתאונות קורקינט חשמלי. זינוק של 152.3% ביחס ל-237 נפגעים בתאונות מסוג זה שתועדו בשנת 2018.

עוד ציין ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן: "היום הושק לראשונה הפתרון הראשון לקסדה מגן שיתופית לכל משתמש שאין ברשותו קסדה אישית. התהליך החל בביקור הניחומים שערכתי יחד עם אשתי ורד אצל משפחת אברהם שאיבדה את בנם רועי בתאונת קורקינט ללא קסדה. הבטחתי שנעשה כל מה שאפשר בכדי לשנות את המצב. זימנו ישיבה פתוחה לציבור, שקופה ומשודרת עם חברות הקורקינטים ועם כל גורמי הביטחון, ההצלה והרפואה והבהרנו לחברות, שאם לא ימצא פתרון טכנולוגי שינגיש קסדה לכל משתמש הם יתעוררו בוקר אחד להודעה לעזוב את העיר. אני מברך את חברת WIND, שהציגה את הפיתוח אין לי ספק שכל הזכייניות האחרות יישרו קו במהרה. רמת-גן תמשיך לפתח את תחום התחבורה השיתופית לצד הפקדה יתרה על בטיחות הרוכבים והנוסעים".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות