שלט תמיכה באוקראינה ברמת גן

רמת גן: העירייה פועלת להקל על תושבי העיר בצל המלחמה באוקראינה

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: ״אפשר להבין את אילוצי הממשלה אך כאדם, כיהודי וכאיש ציבור אני מביע תמיכה באוקראינה ובנשיא זלנסקי שמפגין מנהיגות שקטה, אמיצה ומרשימה. אנו נעמוד לצד תושבינו שיקיריהם בקו האש, וכבר כעת מבצעים פעולות לסיוע.״ עיריית רמת-גן מביעה סולידריות עם אוקראינה בעקבות הלחימה. בר״ג תושבים רבים שעלו מאוקראינה, רוסיה, ומדינות נוספות […]


שלט תמיכה באוקראינה ברמת גן
165

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: ״אפשר להבין את אילוצי הממשלה אך כאדם, כיהודי וכאיש ציבור אני מביע תמיכה באוקראינה ובנשיא זלנסקי שמפגין מנהיגות שקטה, אמיצה ומרשימה. אנו נעמוד לצד תושבינו שיקיריהם בקו האש, וכבר כעת מבצעים פעולות לסיוע.״

עיריית רמת-גן מביעה סולידריות עם אוקראינה בעקבות הלחימה. בר״ג תושבים רבים שעלו מאוקראינה, רוסיה, ומדינות נוספות שנכנסו לכוננות ספיגה באזור או שיש להם קרובים וחברים טובים שעדיין חיים שם.
העירייה יוצאת בפעילות לסיוע לתושבים אשר יקיריהם בקו האש, בכמה ערוצים במקביל ובזמינות מיידית.

בהיבט של תקשורת מוזלת ליצירת קשר עם המשפחה וקרובים באוקראינה – לתושבי העיר תוצע חבילת תקשורת מסובסדת לשיחות לאוקראינה. לכלל התושבים יינתן מספר ייעודי שיאפשר לבצע שיחה בת 5 דק' ליעדים באוקראינה.

כחלק מהמענה המקצועי שמספקת העירייה לתושבי העיר, שיקיריהם נמצאים במצב מעורר דאגה באוקראינה, נפתח המוקד העירוני אשר מקבל פניות 24/7 וערוך עם מיטב העו״סים לספק מענה רגשי.

בנוסף, השרות הפסיכולוגי באגף החינוך מספק מענה להורים בדמות שיחת יעוץ – בזום או פנים מול פנים.  בהיבט של קליטת עלייה – ראש העיר שאמה-הכהן הכריז כי העיר רמת-גן נערכת לקליטת עלייה ולפניות בנושא, ככל שאלה יגיעו לטיפול העירייה. לאות סולידריות עם אוקראינה המותקפת הוצבו שלטי חוצות במוקדים מרכזיים בעיר, לאות הבעת תמיכה עם אוקראינה בשעת משבר זאת.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות