חיים גוזלי | צילום: אינסטגרם

לוחם MMA תבע את סגן ראש העיר רמת גן: "קרא לי בריון"

לוחם ה-MMA, אלוף העולם וכוכב הרשת, חיים גוזלי, הגיש השבוע תביעה משפטית נגד סגן ראש העיר רמת גן, יוסי ברזילי. על פי הפרסום באתר חדשות 14, גוזלי השתתף בהפגנת תמיכה בחבר הכנסת איתמר בן גביר בתיכון בליך ברמת גן ולאחר מכן ישב לאכול צהריים עימו ועם פעיל הרשת יואב אליאסי. גוזלי שיתף  ברשתות החברתיות תיעוד […]


חיים גוזלי | צילום: אינסטגרם
564

לוחם ה-MMA, אלוף העולם וכוכב הרשת, חיים גוזלי, הגיש השבוע תביעה משפטית נגד סגן ראש העיר רמת גן, יוסי ברזילי. על פי הפרסום באתר חדשות 14, גוזלי השתתף בהפגנת תמיכה בחבר הכנסת איתמר בן גביר בתיכון בליך ברמת גן ולאחר מכן ישב לאכול צהריים עימו ועם פעיל הרשת יואב אליאסי. גוזלי שיתף  ברשתות החברתיות תיעוד מאותה ארוחה ואז נתקל בתגובה של סגן ראש העיר רמת גן יוסי ברזילי שהגיב לו: "חתיכת פארודיה ממש. איתמר ושלושת הבריונים". גוזלי פחות התחבר לתגובה והגיש לבית המשפט תביעת דיבה נגד ברזילי.

עו״ד יעקב וקנין שמייצג את חיים גוזלי מסר לאתר חדשות 14 כי ״לא יעלה על הדעת שבמדינה מתוקנת כמדינת ישראל כל נבחר ציבור ייתן דרור למילותיו ויבזה ברבים אזרחים פשוטים אך ורק על סמך השתייכותם הפוליטית או הפצת דעותיהם כאשר הלה לא מסתדרות עם האג׳נדה שלשמה נבחר. על בתי המשפט לשים קץ לתופעה הבזויה והמכוערת של שפתיים ממהרות להרע מצד נבחרי ציבור ויש לראות במעשים מעין אלו כמכת מדינה של ממש. על נבחרי הציבור לחרוט על דל שפתיים את המשפט נְצור לְשׁונִי מֵרָע, וּשְׂפָתַי מִדַּבֵּר מִרְמָה״.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות