אחד החטופים. מתוך הסרטון שהופץ לפלסטינים

לפני החזרת גופתו של טירן: פועלים מג'נין נחטפו בירכא ותועדו לסרטון אזהרה שהופץ לפלסטינים

"אם לא תשחררו את הגופה, יאכלו לי את הלב": פועלים מחברון וג'נין נחטפו והותקפו תוך ירי באוויר הלילה בצפון הארץ, ותועדו לסרטון "אזהרה". כעבור זמן קצר הוחזרה הגופה לישראל


אחד החטופים. מתוך הסרטון שהופץ לפלסטינים
11467

פרסום ראשון | "אם לא תשחררו את הגופה, יאכלו לי את הלב": גברים דרוזים חטפו במהלך הלילה, תוך ירי באוויר, פועלים מחברון ומג'נין ששהו בדירת מגורים בכפר ירכא שבצפון. בסרטון מופיע אדם בשם קאסם, תושב ג'לבון, שהוקלט כשהוא אומר שאם לא ישחררו את הגופה של הנער טירן פרו, בן 17 מדלית אל-כרמל, הדרוזים שחטפו אותו יאכלו לו את הלב.

מהמשטרה נמסר לחדשות מה הלו"ז כי הלילה, התקבל דיווח במוקד 100 על ידי 3 תושבי חברון על כך שהותקפו עת שהו במתחם בכפר ירכא, על ידי מס' גברים אשר ביצעו ירי באוויר והכניסו אותם בכוח לתוך רכב. "פעילות של שוטרי תחנת גליל מערבי, הביאה לאיתורם של 3 פלסטינים (17,19,28) סמוך למקום בו הם נחטפו, כשהם חבולים", נמסר מהמשטרה.

3 הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל בנהריה ועד כה לא נעצרו חשודים בחטיפה.

מוקדם יותר צה"ל הודיע כי גופתו של טירן פרו בן ה-18 מדליית אל-כרמל שהוחזקה על ידי חמושים בג'נין הועברה הלילה (בין רביעי לחמישי) למשפחתו בישראל. הגופה הועברה דרך מעבר סאלם בתוך אמבולנס של הסהר האדום, והמשפחה הגיעה לזהות את הגופה. בהעברה נכחו גם מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף רסאן עליאן ומפקד המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה, שהיו בקשר ישיר עם בני המשפחה וגורמים פלסטיניים. עוד נמסר מצה"ל כי המהלך נעשה בתיאום עם הרשות הפלסטינית בכלל, ועם מגנוני הביטחון הפלסטיניים בפרט.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות