גם לאחר קמפיין "חי בלילה": נעצרו בני 15 שתקפו נהג אוטובוס בן 60

גורמים במשטרת ישראל מסרו לאתר מה הלוז כי "הנהג הותקף לאחר שביקש תשלום עבור הנסיעה"


444

תכנית הלייט נייט של "קשת 12 בהגשת נדב בורנשטיין, יצאה בתחילת השבוע בקמפיין "עוצרים את האלימות, עוזרים לכולנו להגיע בשלום". במסגרת הקמפיין של התוכנית, נפרשו שלטים רבים ברחבי הארץ שקוראים לנהגים לעצור את האלימות. "מיליון וחצי נהגים ייחשפו לשלטים", אמר בורנשטיין בשידור, אך נראה שהאלימות ממשיכה להשתולל ברחבי הארץ.

שני תושבי קרית עקרון, כבני 15, נעצרו הערב (רביעי) לאחר שעל פי החשד תקפו נהג אוטובוס של חברת אגד, אדם כבן שישים, בתחנה המרכזית בעיר רחובות. על פי החשד שעולה מהדיווח שפורסם בחדשות 12 ידי ברהנו טגניה, בני הנוער "תקפו את הנהג והלמו בראשו לאחר שהעיר להם כי לא שילמו עבור הנסיעה".

עוד דווח כי מאוחר יותר השניים חזרו לתחנה המרכזית ברחובות, המתינו לנהג – ותקפו אותו בשנית מחוץ לאוטובוס, באופן שהביא לאשפוזו בבית החולים. משטרת רחובות בחנה את התיעוד והעדויות ובתום סקירות הצליחה לאתר ולזהות את הנערים החשודים, והשניים נלקחו לחקירה בתחנה.

גורמים במשטרת ישראל מסרו לאתר מה הלוז כי תבחן את הבאתם של הנערים לדיון בבית המשפט, בבקשה להאריך את מעצרם בהתאם לממצאי החקירה וחומרת העבירות.

כזכור, לפני מספר ימים, עלה הקמפיין שתכנן להפסיק את האלימות בכבישים. "לאחר הרבה הרבה זמן", אמר המגיש נדב בורנשטיין והמשיך, "סוף סוף זה קורה. מיליון וחצי נהגים יראו את השלט הזה על כל שלטי החוצות בישראל. כדי להילחם באלימות בכבישים, הפצצנו את הארץ בשלט הזה. מצפון ועד דרום ייחשפו למסר הזה ונביט בו בדרך לעבודה".

אחד השלטים שפורסמו על ידי חי בלילה כחלק מהקמפיין לעצירת האלימות בישראל

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות