חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר העמותה לתיירות חיפה, יואב רמתי | צילום: oneshot

עקב המטחים: העמותה לתיירות חיפה מזמינה את תושבי הדרום לשלל אטרקציות

חבר מועצת העיר חיפה מסיעת הבית היהודי יואב רמתי שמכהן גם כיו"ר העמותה לתיירות חיפה מזמין את תושבי הדרום להתארח ולבלות בחיפה: "ביחד נעמוד כתף אל כתף עם תושבי הדרום"


חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר העמותה לתיירות חיפה, יואב רמתי | צילום: oneshot
496

בעקבות הירי ליישובי עוטף עזה שנמשך גם היום (רביעי), העמותה לתיירות חיפה בשיתוף מוזיאוני חיפה, בתי המלון ועסקים מקומיים משלבים כוחות למען תושבי הדרום ומזמינים אותם לעיר חיפה ולהנות מסיורים מודרכים חינם, כניסה למוזיאוני חיפה בחינם, הנחות במלונות, מסעדות ובעסקים מקומיים.

את המהלך יזם חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר העמותה לתיירות חיפה, יואב רמתי, ביחד עם מנכ"לית העמותה, רונית עקיבא, וכלל הצוות משעות הבוקר המוקדמות ששמעו על ההסלמה בדרום.

יו"ר העמותה לתיירות חיפה יואב רמתי: "חיפה עומדת לצד אחינו בדרום, במעשים ולא בדיבורים ואנו מזמינים אותם אלינו עד שהמצב ירגע, אני מזמין עסקים וגופים נוספים בעיר להצטרף אלינו ולפנות אל העמותה לתיירות – ביחד נעמוד כתף אל כתף עם תושבי הדרום".

אל המאמץ המשולב התגייסו גם עסקים מקומיים ביניהם ניתן לראות את מסעדת שאלתיאלי (כשר) שנמצאת על חופי חיפה ותעניק הנחות, פאב הדיוק על ציר מוריה, יודי בר אוכל, טורטוגה על טיילת מרידיאן ונוספים אשר נרתמו גם כן לתת הנחות ייחודיות בשל המצב.

גם אושיות חיפאיות נרתמו למשימה לטובת חיבור עסקים וביניהם ניתן לראות את איש יחסי הציבור מתן אבני, איש העסקים יוסי רובינוב, עו"ד אדיר צבי, מנכ"לית מלון לה קאפלה דפנה אולמן-בארי ונוספים. הפעילויות הנ"ל נכנסות החל מהיום לתוקף, עד יום שישי וכל המידע יעמוד לרשות יישובי העוטף ובשדרות במודיעין העמותה לתיירות חיפה בטלפון: 1-800-30-50-90.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות