מימין: פקד אריק בן אליהו ז"ל, רנ"ג הדס ברנץ ז"ל, רס"מ רוני שקורי | צילומים: דוברות המשטרה

הבוקר: שני שוטרים ושוטרת נרצחו בפיגוע ירי בכביש 35 סמוך למעבר תרקומיא

פקד אריק בן אליהו ז"ל, בן 37 מקרית גת, רנ"ג הדס ברנץ ז"ל, בת 53 משדה משה ורס"מ רוני שקורי ז"ל, בן 61, תושב שדרות, נרצחו הבוקר (ראשון) בפיגוע במחסום תרקומיא ליד חברון


מימין: פקד אריק בן אליהו ז"ל, רנ"ג הדס ברנץ ז"ל, רס"מ רוני שקורי | צילומים: דוברות המשטרה
93

משטרת ישראל פרסמה את שמותיהם של שלושת השוטרים שנרצחו הבוקר (ראשון) בפיגוע במחסום תרקומיא ליד חברון.

הודעת המשטרה: "משטרת ישראל מודיעה בצער ויגון רב על נפילתם של שלושה שוטרים בפיגוע הירי הרצחני סמוך למעבר תרקומיא שבמרחב יהודה ואלו שמותיהם:

פקד אריק בן אליהו ז"ל, בן 37, תושב קרית גת. הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, הורים ושתי אחיות. הלווייתו תיערך היום בשעה 16:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בקריית גת.

רנ"ג הדס ברנץ ז"ל, בת 53, תושבת שדה משה, הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים, נכדה, הורים וחמישה אחים. פרטים על מועד הלווייתה יימסרו בהמשך.

רס"מ רוני שקורי ז"ל, בן 61, תושב שדרות. רוני שקורי ז"ל, אביה של רס"ר מור שקורי ז"ל אשר נפלה בקרב על תחנת שדרות ב-7 באוקטובר. הותיר אחריו אישה, בת, נכדה ושלושה אחים. הלווייתו תערך היוםבשעה 18:15 בחלקה הצבאית בבית העלמין בשדרות.

זירת הפיגוע במעבר תרקומיא | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הפיגוע במעבר תרקומיא | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הבוקר, בשעה 07:09, התקבלו קריאות במוקד החירום 101 של מגן דוד אדום במרחב נגב על פיגוע ירי לעבר כלי רכב בכביש 35, סמוך למעבר תרקומיא לכיוון חברון. למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של מגן דוד אדום הכוללים מסוק, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד"א רכובים על אופנועים.

לאחר ביצוע פעולות החייאה, נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותם של אישה וגבר, כבני 30. גבר נוסף, כבן 50, פונה לבית החולים במצב אנוש, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, ובבית החולים נקבע מותו.

חובש רפואת חירום במד"א צוריאל אדרי ופראמדיק מד"א דוד דהן, שהגיעו ראשונים למקום, סיפרו: "מדובר בפיגוע קשה מאוד, ראינו על תלולית בצד הכביש רכב עם סימני ירי, מהרכב חולצו שלושה נוסעים, שני גברים ואישה. שניים מהם היו מחוסרי הכרה עם פגיעות ירי בגופם. הם היו ללא דופק וללא נשימה, נלחמנו על חייהם וביצענו פעולות החייאה, וכעבור דקות, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, נאלצנו לקבוע את מותה של אישה כבת 30. גבר כבן 50, שהיה גם הוא מחוסר הכרה, סבל מפצעי ירי. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו למנחת המסוקים שם המתין מסוק מד"א שפינה אותו לבית החולים סורוקה במצב אנוש תוך פעולות החייאה. הגבר השלישי, כבן 30, פונה למנחת ולצערנו שם נקבע מותו".

חובש בכיר במד"א מרדכי עזרן ופרמדיקית מד"א אפרת הירש סיפרו: "מהרכב חולץ גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פצעי ירי. הוא היה ללא דופק וללא נשימה הענקנו לו טיפול רפואי, נלחמנו על חייו ופינינו אותו למנחת סמוך לחבירה עם מסוק מד"א, ולצערנו במנחת נאלצנו לקבוע את מותו".

פרמדיק בכיר במסוק מד"א רפי שבע סיפר: "מיד עם קבלת הקריאה על הפיגוע, עלינו לאוויר עם המסוק והגענו למנחת סמוך. חברנו לניידות טיפול נמרץ של מד"א שהביאו למנחת שני גברים במצב אנוש. אחד מהם גבר כבן 30 היה תוך פעולות החייאה, ולאחר מאמצים להציל אותו נאלצנו לקבוע את מותו במנחת. גבר כבן 50 שהיה גם הוא במצב אנוש, ניסינו להילחם על חייו ופינינו אותו במסוק תוך פעולות החייאה באוויר שנמשכו עד שהגענו לבית החולים ומסרנו אותו לטיפול הצוות הרפואי ולאחר זמן קצר נקבע מותו".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • מערכת מה הלוז |
  • 13/09/2024
צפון רצועת עזה תהפוך לשטח צבאי?
  • מערכת מה הלוז |
  • 13/09/2024
שריפה בעקבות מטח לצפת
  • מערכת מה הלוז |
  • 12/09/2024
3 בכירים חוסלו בטולכרם
נגישות