גדעון סער | צילום: מתוך הפייסבוק

גדעון סער מתכנן להגביל כהונה של ראשי רשויות

גדעון סער ממשיך לקדם את חוקי הגבלת הכהונה. למרות שחוק הגבלת כהונת ראש הממשלה טרם התקבל במליאה בקריאה שלישית בשל היעדר רוב, מצהיר שר המשפטים כי לא רק שהוא לא נסוג מקידום החוק, אלא שבכוונתו להרחיב את תחולתו גם על ראשי רשויות מקומיות – כל דווח באתר כיפה. "אני מתכנן גם להגביל כהונה של ראשי […]


גדעון סער | צילום: מתוך הפייסבוק
438

גדעון סער ממשיך לקדם את חוקי הגבלת הכהונה. למרות שחוק הגבלת כהונת ראש הממשלה טרם התקבל במליאה בקריאה שלישית בשל היעדר רוב, מצהיר שר המשפטים כי לא רק שהוא לא נסוג מקידום החוק, אלא שבכוונתו להרחיב את תחולתו גם על ראשי רשויות מקומיות – כל דווח באתר כיפה.

"אני מתכנן גם להגביל כהונה של ראשי רשויות מקומיות. מי שמרכז את הכוח בראש הרשות המבצעת גם במישור הלאומי וגם במישור המקומי. הציבור תומך בכך ואם נצליח להעביר את זה בעתיד יהיה קשה מאד לבטל את זה", אמר סער במסגרת יום הדמוקרטיה באוניברסיטת רייכמן.

"אין דבר שיכול לגרום ליותר שחיתות מאי הגבלת כהונה. אם אתה כל הזמן שואל איך אני אבחר שוב ושוב זה מוביל לריכוז כוח, לסיאוב ושחיתות", אמר סער בכנס וטען כי החוק נהנה מתמיכה ציבורית רחבה ושהוא פועל כדי שלא ניתן יהיה לשנות או לבטל את החוק בעתיד. היום, כאמור, הצהיר סער על כוונתו לחוקק חוק דומה גם ביחס לראשי הרשויות המקומיות.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות