אילוסטרציה

חשד: נערים הפיצו שטרות כסף מזויפים בחנויות בבני ברק

אל מוקד 'השומרים' של בני ברק הגיעו לאורך היום עשרות שיחות מבעלי עסקים בעיר שדיווחו על קבוצת נערים שרוכשים מוצרים ומשלמים בשטרות מזויפים – אליהם שמו לב רק לאחר שהנערים התרחקו מהמקום. עם קבלת הקריאה וההבנה כי מדובר בתופעה נרחבת, התפרסו עשרות מתנדבים לאורך צירים מרכזיים בעיר לצורך זיהוי ומעקב. במקביל, צוות ייעודי של הארגון […]


אילוסטרציה
181

אל מוקד 'השומרים' של בני ברק הגיעו לאורך היום עשרות שיחות מבעלי עסקים בעיר שדיווחו על קבוצת נערים שרוכשים מוצרים ומשלמים בשטרות מזויפים – אליהם שמו לב רק לאחר שהנערים התרחקו מהמקום.

עם קבלת הקריאה וההבנה כי מדובר בתופעה נרחבת, התפרסו עשרות מתנדבים לאורך צירים מרכזיים בעיר לצורך זיהוי ומעקב. במקביל, צוות ייעודי של הארגון לקח עדויות ואסף תיעודים ממספר חנויות.

עם זיהוי הנערים ע"י בעל עסק ברחוב רבי טרפון, הוקפצו המתנדבים למקום על מנת לאתרם ולהביא לתפיסתם, כאשר כל אותו הזמן המתנדבים מתעדים את פעולותיהם מרחוק.

בהינתן האות, פשטו המתנדבים על חנות בה היו הנערים באותה עת, והצליחו לעצור את ארבעת החשודים ולעכבם עד להגעת כוחות משטרה.

בהמשך, הם נעצרו על ידי שוטרי הסיור של מרחב דן ונלקחו לחקירה. בחיפוש על החשודים נמצאו אלפי שקלים בשטרות מזויפים.

ארגון השומרים קורא לבעלי עסקים שניזוקו לאחרונה לפנות בדחיפות למוקד הארגון עמ"נ שיצטרפו להגשת תלונה מרוכזת.

יו"ר ארגון השומרים, חיים רוטר, מסר: "בכל ערב חג מוצף מוקד הארגון בפניות מבעלי עסקים על כסף מזויף המופץ ע"י גורמים עבריינים, שמנצלים את הלחץ בו נתונים בעלי העסקים ולא בודקים את השטרות. אני קורא לבעלי העסקים לא לוותר על אף שקל גם אם זה כרוך בעוד כמה רגעים של בדיקה. עסקים רבים נעקצו בשיטה זו באלפי שקלים. רגע אחד יכול למנוע הרבה עוגמת נפש".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות