בני ברק: החלוקה הלוגיסטית הגדולה בישראל יצאה לדרך

בשעה זו החלה עיריית בני ברק ו'קרן רכניץ' בחלוקת ערכת ענק של 'קמחא דפסחא' לכעשרת אלפי משפחות תושבות העיר. נתינה בהיקפים שטרם נראו: בשעה זו פתח ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין את חלוקת ה'קמחא דפסחא' הגדולה בישראל, במבצע ענק וחסר תקדים שמקיימת עיריית בני ברק בשיתוף 'קרן רכניץ', לחלוקת צרכי הפסח בהרחבה וביד נדיבה לכ-10,000 […]


235

בשעה זו החלה עיריית בני ברק ו'קרן רכניץ' בחלוקת ערכת ענק של 'קמחא דפסחא' לכעשרת אלפי משפחות תושבות העיר.

נתינה בהיקפים שטרם נראו: בשעה זו פתח ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין את חלוקת ה'קמחא דפסחא' הגדולה בישראל, במבצע ענק וחסר תקדים שמקיימת עיריית בני ברק בשיתוף 'קרן רכניץ', לחלוקת צרכי הפסח בהרחבה וביד נדיבה לכ-10,000 משפחות תושבות העיר, שיהנו ממשלוח ענק הכולל ארגז עופות ובשר, דגים, ערכת מוצרי יסוד, חד פעמי וכל הדרוש לחג בהרחבת הדעת.

חלוקת הענק מתקיימת בסדר מופתי בארבעה מוקדים בעיר, כאשר כל משפחה מגיעה למוקד שנקבע לה מראש, ובאמצעות פנקס כרטיסים מיוחד עוברת בין העמדות ומקבלת לידיה את כל צרכי החג בצורה מסודרת ובמאור פנים.

קדמו לחלוקה היום, ימים ארוכים של הערכות, כאשר כל משפחה הזכאית למענק בהתאם למבחן הכנסה (5 נפשות ומעלה וזכאות ל90% הנחה בארנונה בשנה החולפת), קיבלה הודעה מסודרת והוזמנה לאחד מעשרות מוקדי חלוקת השוברים בתוככי הקהילות ברחבי העיר, כאשר היום ניתן האות והחלה חלוקת הענק.

בשעה זו פתח ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין את חלוקת הענק במוקד החלוקה המרכזי ברחבת העירייה, כשהוא משתתף אישית בחלוקה ובסיוע להמוני המשפחות שיזכו לפסח בכבוד כבני חורין.

כזכור, בראשית השבוע אישרה מועצת עיריית בני ברק פה אחד את מתווה חלוקת ה'קמחא דפסחא' כהצעת ראש העיר, הצעה שזכתה לשבחים רבים ולהערכה מקיר לקיר כמי שתתן תמיכה ואורך נשימה לאלפי משפחות בעיר, בפעילות רווחה דחופה וראשונה במעלה.

את מערך האדירים של חלוקת הענק מובילה לשכת ראש העיר בניצוחו של מנהל הלשכה הרב גדליה סילמן כשלצידו צוות ענק העושה לילות כימים ומפעיל מרכז לוגיסטי ענק עם מאות מתנדבי שינוע, אריזה והובלה של עשרת אלפים ערכות בפרוייקט שהיקפו טרם נראה עד כה.

ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין הביע הבוקר את התרגשותו ממבצע אדיר זה וציין כי "בני ברק מחוללת הבוקר היסטורייה של ממש. לראשונה יזכו עשרת אלפי משפחות לתמיכה ממשית ולסיוע כולל בצרכי החג, כאשר השותפות וההשקעה העירונית יחד עם נדבת הלב המיוחדת של 'קרן רכניץ' שזוכה לסייע לתושבי העיר באופן מעורר השתאות, מניבה יחדיו בשורה מיוחדת ואמירה מהדהדת של בני ברק כעיר ואם בישראל: כל דכפין ייתי ויפסח".

חלוקת הענק תתקיים לכל אורך שעות היום בהתאם לשוברים המיוחדים ולמערך הלוגיסטי המתנהל למופת ברחבי העיר.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות