פרקטים לבית חם ואוהב זה ריצופים

כאשר אנחנו רוצים להעניק לחלל הבית שלנו תחושה חמה, נעימה וביתית, הצעד הראשון הוא לשים פרקט על הרצפה. כך במקום מרצפות שיש קרירות וגדולות תחוו בית שונה מקצה לקצה, תחושת חום ומשפחתיות תעטוף את הבית ותשווה לו מראה אירופאי קלאסי של בית טבעי אמתי ומשפחתי. קולקציה של פרקטים  פרקטים הם המילה האחרונה של הריצוף. יש […]


228

כאשר אנחנו רוצים להעניק לחלל הבית שלנו תחושה חמה, נעימה וביתית, הצעד הראשון הוא לשים פרקט על הרצפה. כך במקום מרצפות שיש קרירות וגדולות תחוו בית שונה מקצה לקצה, תחושת חום ומשפחתיות תעטוף את הבית ותשווה לו מראה אירופאי קלאסי של בית טבעי אמתי ומשפחתי.

קולקציה של פרקטים 

פרקטים הם המילה האחרונה של הריצוף. יש מהם עשרות סגנונות שיתאימו לכל סוגי הבתים, פרקטים יוקרתיים יותר ופרקטים פשוטים יותר, פרקטים מעץ מלא ופרקטים למינציה, פרקטים לבתים קטנים או חללים גדולים יותר, וכמובן אפילו פרקטים לחללים רטובים כמו חדר האמבטיה שיודעים להתנהג בהתאמה לחלל לח ורטוב. הפרקטים מגיעים במגוון צבעי העץ, החל מצבע כהה יותר ועד לצבעי אפור, אבן, עץ טבעי ועוד. ישנם פרקטים שעשויים מכמה שכבות של עצים, תלת שכבתי או רב שכבתי, וגם גימורים שונים ומיוחדים.

הפתרון המושלם לאחזקת הבית

רצפת הפרקט היא הרצפה האהובה על הקהל הישראלי, בבתים ובמשרדים, מכמה סיבות: היא פשוטה וקלה לתחזוקה, הפרקט דורש סגנון מסויים של ניקיון יחסית לא קשה, והסיבה העיקרית היא שהפרקט בעצם מהווה מענה לטרנד שעכשיו חוזר – המראה הטבעי לבית, יחד עם אגרטלי פאמפ גבוהים של פרחים יבשים, וסלסלות קש, המראה האירופאי הקלאסי אך לא כבד מדי, מתאים בול לאקלים הישראלי ולסגנון החיים כאן בארץ. 

פרקט לכל דורש

הפרקט יכול לתת מענה לכל סגנונות החיים, החל מבתים פרטיים שסביבם גינה גדולה, וגם דירות בתוך בנין רב קומות. לדירות שמבקשות מענה יוקרתי יותר יתאים הפרקט מעץ מלא, שהוא בעצם הדור הראשון של הפרקטים ועשוי משכבה אחת של עץ רוב הפעמים מעץ אלון. באופן כללי השכבה העליונה היא זו שקובעת את הגימור ואת האופי של הפרקט. פרקט עץ טבעי הוא פרקט עמיד יותר ופרקטי יותר לכל סגנונות הבתים, וכן פרקט למינציה שנחשב לפשוט יותר אך בימים אלו הוא כבר עובר שדרוגים רבים ונחשב לפרקט מעולה. כמו שהזכרנו יש פרקט עמיד למים ואדים, שניתן להתקין בחדר האמבטיה, ולפעמים גם משרדים משקיעים בפרקט כזה כדי שלא יתלכלך בקלות. 

בואו לפגישת ייעוץ

אצלנו בריצופים תוכלו למצוא את כל סגנונות הפרקטים תואמים לכל בית, דירה או מגדל. הפרקטים שלנו איכותיים ביותר, מעניקים את הבידוד הטוב ביותר גם מפני רעשים וגם מפני הקור. אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ והתאמה שיינתנו לכם ע"י הצוות המקצועי שלנו. הצוות ילווה אתכם עד לשלבי ההתקנה והסיום, עד שתצאו מרוצים. פרטים על פרקטים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות