מנהטן | צילום: pixabay

בת ים-ניו יורק, גרסת המציאות

27 שנים אחרי שכבשה את לב הצופים, מתברר כי הסדרה הפופולרית ניבאה את העתיד * בידיעות אחרונות דווח כי בשבוע הבא תיחתם ברית ערים תאומות בין עיר החוף הישראלית לרובע מנהטן היוקרתי בניו-יורק בשבוע הבא, לאחר מגעים של שנתיים, ייחתם הסכם ערים תאומות בין העיר בת-ים לבין מנהטן, הרובע המרכזי והגדול בעיר ניו יורק שבארצות […]


מנהטן | צילום: pixabay
380

27 שנים אחרי שכבשה את לב הצופים, מתברר כי הסדרה הפופולרית ניבאה את העתיד * בידיעות אחרונות דווח כי בשבוע הבא תיחתם ברית ערים תאומות בין עיר החוף הישראלית לרובע מנהטן היוקרתי בניו-יורק

בשבוע הבא, לאחר מגעים של שנתיים, ייחתם הסכם ערים תאומות בין העיר בת-ים לבין מנהטן, הרובע המרכזי והגדול בעיר ניו יורק שבארצות הברית. על פי ידיעות אחרונות, בת ים היא העיר היחידה בארץ ובין הבודדות בעולם שזו לשיתוף פעולה כזה עם האזור היוקרתי. החתימה על ההסכם ההיסטורי תיערך בטקס חגיגי בעיריית ניו-יורק, בהשתתפות נשיא מנהטן, מארק לוין, ראש העיר בת ים צביקה ברוט, שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, ובכירים נוספים.

בת ים | צילום: Cardmaster100

ההסכם צפוי ליצור שיתופי פעולה ופעילויות משותפות בין מערכות החינוך, המאבק בקורונה, בריאות הציבור, הגנה על חופי הים, ובשחרור חסמים להתחדשות עירונית כשבשלב הראשון נערכים בעיר לקיום לימודים משותפים בשתי הערים, תחילה באמצעות הזום, ובהמשך גם באמצעות משלחות הדדיות. בבת ים מתכוונים לשתף את תלמידי מנהטן בתוכניות ייחודיות שמועברות בבתי הספר בעיר, כמו לימודי סינית בכיתה א', לימודי שחמט בכיתות ג' וכן לימודי סייבר והייטק.

לקראת סוף השנה, צפוי נשיא מנהטן להגיע לביקור גומלין בבת ים. שם מתכננים להעניק לו מחווה ולקרוא לרחוב או פארק בשם "מנהטן".

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות