ח"כ אחמד טיבי

ח"כ טיבי: "אם בן גביר יהיה שר, אקרא לחרם בינלאומי על ישראל"

טיבי תקף באולפן וואלה! גם את נתניהו, שלטענתו מנסה "להרדים את הרחוב הערבי" לקראת הבחירות


ח"כ אחמד טיבי
252

ח"כ אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) אמר היום (רביעי) כי אם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ימונה לשר לאחר הבחירות, הוא יקרא למדינות העולם להפעיל חרם בינלאומי על ישראל. "אני חושב שבמקרה כזה העולם צריך להתנהג עם ממשלת ישראל כמו שהתנהגו אל ממשלת אוסטריה כשהיו שם גורמים פאשיסטיים", אמר טיבי בריאיון באולפן וואלה!.

"יש ניצנים וסימנים של הדבר הזה על ידי סנאטורים בארה"ב. אני מקווה שהאירופאים יתנהגו בהתאם". לדבריו, ממשלה של נתניהו בשיתוף בן גביר גרועה משיתוף פעולה של יאיר לפיד ומנסור עבאס. "אין ספק שממשלה של נתניהו עם בן גביר היא הדבר הגרוע ביותר שיכול להיות והוא עוד לא היה. נתניהו היה בממשלות, והוא היה גרוע יחד עם סמוטריץ', אבל יותר גרוע זה ממשלת ימין צרה של 61-62 עם בן גביר שרוצה לבחור לו איזה תיק שהוא רוצה. שמעתי שהוא חושב על ביטחון פנים, שם ילמדו אותו יותר טוב איך לשלוף אקדח נגד ערבים כי הוא אוהב את זה".

טיבי תקף באולפן וואלה! גם את נתניהו, שלטענתו מנסה "להרדים את הרחוב הערבי" לקראת הבחירות. "הוא רוצה לגרום לדיכוי הצבעה בחברה הערבית. הרי אם שיעור ההצבעה יישאר, לפי נתניהו, 40%, הסיכוי שהוא יהיה עם 61 מנדטים והוא ובן גביר יעלו לשלטון הוא גדול יותר. אם שיעור ההצבעה יהיה 50%, או אפילו 47-48%, הוא לא יזכה להיות ראש ממשלה. את הדברים האלה אנחנו בהחלט מעבירים לציבור שלנו ומסבירים שצריך מצד אחד לחזק את הנציגות הערבית בכנסת, ומצד שני לבלום את האפשרות של עליית המפלגה הפאשיסטית הישראלית – הציונות הדתית".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות