ח"כ עאידה תומא סלימאן | צילום: אמיר דיב

רק בישראל | חברת כנסת מתאבלת על מחבלים: "שכם נפרדה היום מהשאהידים שלנו"

לפוסט צורפו תמונות מהלוויות ההמוניות שנערכו היום בשכם למחבלים המחוסלים


ח"כ עאידה תומא סלימאן | צילום: אמיר דיב
1587

רק בישראל: "שכם נפרדה היום מהשאהידים שלנו", כך כתבה היום (שלישי) חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן (חד"ש-תע"ל) בחשבון הפייסבוק שלה כשהיא מתייחסת למחבלי 'גוב האריות' שחוסלו אמש לאחר שתקפו את כוחותינו ועמדו מאחורי הפיגוע בו נפל סמ"ר עידו ברוך הי"ד.

על פי התקשורת, לפוסט צורפו תמונות מהלוויות ההמוניות שנערכו היום בשכם למחבלים המחוסלים. תומא סלימאן הוסיפה "העם הפלסטיני נפרד היום מהשהידים שלו. ככל שהכיבוש מגביר את פשעיו, ההתנגדות עולה – שיעור חשוב בהיסטוריה האנושית", סיימה.

הלילה פעלו כוחות שב"כ, ימ"מ וצה"ל לסיכול הטרור שהגיע מכיוון תא הטרור 'גוב האריות' בלב העיר שכם. על פי ערוץ 14, כוח משותף פשט על דירת מסתור בקסבה של שכם אשר שימשה כמעבדת מטענים של פעילים מרכזיים של תשתית הטרור "ערין אלוסוד" – "גוב האריות". מדובר צה"ל נמסר כי מעבדת המטענים פוצצה על ידי כוחותינו. הפעילות הגיעה לאחר יממה יחסית שקטה, בה דווחו פחות פיגועי טרור כנגד יהודים ביחס לתקופה האלימה האחרונה. בעקבות מידע מודיעיני מדויק של שב"כ, הכוחות התמקמו בעיר שכם כשהם ערוכים ופרוסים במגוון אמצעים, בהם כוחות צלפים וטילי כתף. במהלך הפעילות, הופעלו אמצעים שונים, לעבר המבנה השייך לתשתית, וכוחות לוחמים של שב"כ, ימ"מ וצה"ל ניהלו חילופי ירי עם עשרות חמושים במרחב.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות