קרן אללוף שרעבי / איתמר בן גביר

מייסדת מאמאצחיק: "אם אתם מתכוונים להצביע לבן גביר – שבו בבית"

מייסדת קבוצת הנשים הפופולרית פרסמה פוסט בו קראה לעוקביה להצביע בבחירות אלא אם הם "מתכוונים להצביע לבן גביר" ועוררה סערה


קרן אללוף שרעבי / איתמר בן גביר
10286

סערה ברשת: קרן אלאלוף שרעבי, מייסדת קבוצת הפייסבוק הפופולרית "מאמאצחיק", המונה כ-700 אלף נשים, קראה לעוקביה ללכת ולהצביע בבחירות, אלא אם הם מתכוונים להצביע לח"כ איתמר בן גביר.

"ללכת לבחור בשבוע הבא זאת לא זכות, זאת חובה", כתבה שרעבי, "לא תממשו את זכות הבחירה, אתם מאבדים את הזכות להשפיע ואת הזכות להתלונן אח"כ. זה לא משנה מה אתם מצביעים תלכו להצביע. בעצם, אם אתם חושבים להצביע לבן גביר? שבו בבית. חבל, יהיה עומס בקלפי ועדיף לכם להישאר בכיף שלכם ביום חופש. אי אפשר לאהוב את ארץ ישראל השלמה ולעודד שנאה לחצי מהתושבים שלה".

לצד העוקבים שתמכו בדבריה, רבים גם הסתייגו מהמסר. חן פאפיס כתבה: "אני פעם רביעית מצביעה בן גביר ובגאווה ענקית! הבנאדם הזה כולו לב אחד ענקי פגשתי אותו במציאות ודברתי איתו וסוף סוף יש מישו שמסתכל לך לעיניים ומדבר וחושב כמו רוב העם אני רוצה ביטחון לילדים שלי למשפחה שלי ולכל עם ישראל והפעם ההפך כולם נוהרים והולכים לבחור רק בן גביר". גם הגולשת שי-לי מעודה תמכה בבן גביר והגיבה: "אני בוחרת בן גביר בגאווה! וזה לא נכון להסית נגד בוחרים שחושבים הפוך ממך. פשוט לא.. את אמנם מביעה את דעתך האישית, שזה יפה אבל המון עוקבות אחרייך ומן הסתם שדעתך כבר ציבורית, ככל שתחשבי אחרת".

הגולשת מירית חמו כתבה: "מי שרוצה להצביע בן גביר שיצביע, זו זכותו הדמוקרטית".

הסטטוס של מייסדת מאמאצחיק

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות