פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים | צילום: דוברות זק"א

פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים: שלושה שוטרים נפצעו

שוטר מג"ב נדקר ברגלו, שוטר נוסף נורה ככל הנראה מירי דו צדדי ושוטר נוסף נפצע באורח קל בשער הברזל בעיר העתיקה בירושלים • המחבל, בן 20 מבית חנינא, הוא נורה ונוטרל


פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים | צילום: דוברות זק"א
355

שלושה שוטרים נפצעו הבוקר (חמישי) בחשד לפיגוע בעיר העתיקה בירושלים. שוטר מג"ב נורה ברגלו ככל הנראה מירי דו צדדי, שוטר נוסף נדקר בפלג גופו העליון ושוטר נוסף נפצע באורח קל, שלושתם מוגדרים במצב קל עד בינוני. לפי הדיווחים, האירוע הסתיים המחבל הפוגע, באדר עמאר בן ה-20 מבית חנינא, פעל לבדו והוא נורה ונוטרל.

האירוע התרחש בשער הברזל המוביל להר הבית בעיר העתיקה, ובעקבותיו כל שערי הכניסה לעיר העתיקה ולהר הבית נסגרו. הערכת מצב סביב האירועים מתבצעת כעת, ותגבורים נוספים של כוחות התווספו גם בחברון ולמקומות נוספים. התגובה המהירה של שני אנשי כוחות הביטחון, שהגיבו מיד בירי ועצרו את האירוע להתפתח, היא שעצרה את האירוע.

פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים | צילום: דוברות זק"א

מהמשטרה נמסר כי בסמוך לשעה 09:15 החשוד הגיע מכיוון שער שכם לרובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים. כוח משטרה המוצב בהצטלבות של רחוב הגיא ומעלה המדרשה החלו בבדיקתו לאחר שעורר את חשדם. במהלך הבדיקה, החשוד שלף סכין ודקר את אחד השוטרים בפלג גופו העליון. שני שוטרים ביצעו לעברו ירי וניטרלו אותו במקום. בהמשך נקבע מותו. האזור נסגר לתנועת הולכי רגל לטובת המשך הטיפול בזירה. עוד נמסר "בשעה זו מתקיימת הערכת מצב של פיקוד מחוז ירושלים בזירת האירוע".

כוחות המשטרה באזור הפיגוע בעיר העתיקה בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות