צילום: מד"א

השריפה בדירה בבני ברק נגרמה מנרות שבת

חקירה של כבאות והצלה קבעה כי נרות השבת שהדליקה האישה, גרמו לשריפה שהובילה לפציעתה האישה מאושפזת באורח קשה, עם כוויות בכל חלקי גופה


צילום: מד"א
228

ממצאי החקירה הראשונית של מערך כבאות והצלה קבעה כי השריפה שפרצה ביום שישי בדירת מגורים בבני ברק והובילה לפציעתה של אישה באורח קשה, נגרמה כתוצאה מנרות שבת.

כפי שדווח משירותי הכבאות והמשטרה, אישה כבת 50 נפצעה באורח קשה, בשריפה שפרצה אמש (שישי) בביתה שבבני ברק. האישה, שסבלה מכוויות קשות בכל חלקי גופה, פונתה לבית החולים תל שיבא-תל השומר.

החובשים של מד"א שמעון ברדי ומשה כהן שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "האישה שסבלה מכוויות קשות בגופה שכבה בסמוך לכניסה לדירה בקומת הקרקע של הבניין. שכנים בבניין סיפרו לנו שהם ראו את השריפה וכיבו את האש שאחזה בפצועה באמצעות מטפים."

"יחד עם הצוות לטיפול נמרץ של מד"א שהגיע הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבה קשה מאוד ולא יציב", הוסיפו החובשים.

פרמדיק הצלה צביקה גדלוביץ וחובש הצלה פיני עזרא סיפרו: "כשהגענו למקום, הכווינו אותנו לאשה כבת 50 עם כוויות בכל חלקי גופה, לאחר שנכוותה. יחד עם חובשים ופרמדיקים של מד"א והצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני במקום, והיא פונתה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים שיבא בתל השומר".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות