מתוך פרסומי החברה

"חובות בסך 1.7 מיליון שקל": הקפאת הליכים לרשת בתי הספר למקצועות האיפור והציפורניים "איציק צורי"

עו"ד לירום סנדה, שהגיש את הבקשה בשם החברה, מייצג הרשת: "מדובר בחברה יציבה ובעלת מוניטין של שנים רבות"


מתוך פרסומי החברה
680

החברה הגישה בקשה לצו הקפאת הליכים עקב חובות. במסגרת הבקשה נטען כי משבר הקורונה פגע בחברה. החברה מבקשת למנות נאמן שיפעל להבראתה

בית הספר למקצועות האיפור ע"ש איציק צורי נקלעה לקשיים כלכליים ולחובות של כ- 1.7 מיליון ש"ח ופנתה לבית המשפט המחוזי בחיפה כדי שימנה לה נאמן ויוציא לה צו הקפאת הליכים לפי תיקון 4 לחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

מהמסמכים עולה כי העסק מפעיל כיתות לימוד רבות ומקום מושבה העיקרי היה בקניון עזריאלי בעכו. מטרת הפנייה לבית המשפט היא לפעול להבראת הרשת וגיבוש הסדר מול נושיה תוך שחרור מחוזים מכבידים שנחתמו שלא כדין, לטענת הרשת, מול חברת עזריאלי, בעיצומו של משבר הקורונה.

עו"ד לירום סנדה

בית הספר למקצועות האיפור ע"ש צורי הוקם בשנת 2018 על יד יצחק צורי, בעל המניות, שהינו בעל מוניטין של מעל 15 שנה בתחום מקצועות האיפור. כבר בשנת 2013 הקים צורי את בית הספר בקניון עכו ובעקבות ההצלחה והביקוש לעוד כיתות לימוד עבר צורי למקום יותר גדול בקניון עזריאלי. הרשת צמחה והפכה במהרה לאחד מבתי הספר הידועים בארץ בלימוד מקצועות היופי. במסגרת הבקשה שהגישה החברה, באמצעות עורכי דינה לירום סנדה, מוחמד עפיפי ואזהאר יגורי מפירמת עוה"ד ל. סנדה, להב ושות' נטען כי "עסקינן בחברה רווחית ומוצלחת מבחינה תזרימית אשר הינה דוגמא מובהקת לחברה שנפגעה במישרין מהתפרצות נגיף הקורונה ומהמשבר הכלכלי שפקד את המשק העולמי והמשק הישראלי בפרט ובכלל זאת הסגרים שנכפו על בתי עסק העוסקים בתחום מקצועות היופי להם שייכת החברה".

במסגרת הבקשה שהגישה החברה, באמצעות עורכי דינה לירום סנדה, מוחמד עפיפי ואזהאר יגורי מפירמת עוה"ד ל. סנדה , להב ושות' נטען כי "עסקינן בחברה רווחית ומוצלחת מבחינה תזרימית אשר הינה דוגמא מובהקת לחברה שנפגעה במישרין מהתפרצות נגיף הקורונה ומהמשבר הכלכלי שפקד את המשק העולמי והמשק הישראלי בפרט ובכלל זאת הסגרים שנכפו על בתי עסק העוסקים בתחום מקצועות היופי להם שייכת החברה".

עוד נטען על ידי החברה כי בעיצומו של משבר הקורונה 'שכנעו' נציגי חברת עזיראלי את מר צורי לחדש חוזי שכירויות ואף לגדול בשטח מה שהפך עם הזמן לנכסים מכבידים על החברה שמעמיסים עליה הוצאות ופוגעים בתפעולה השוטף מבלי יכולת להשתחרר.

אתמול נעתר בית המשפט, כבוד השופטת בטינה טאובר, לבקשת בית הספר למקצועות האיפור ע"ש איציק צורי והוציאה צו הקפאת הליכים זמני לרשת ולבעל המניות שיעמוד בתוקפו למשך 21 יום. כמו כן מינה בית המשפט את עורכת הדין אפרת לרנר כנאמנת לביצוע ההסדר.

עו"ד לירום סנדה ממשרד "סנדה, להב ושות'", מסר: "מדובר בחברה יציבה ובעלת מוניטין של שנים רבות. באמצעות השימוש בתיקון 4 לחוק חדל"פ תוכל הרשת לקבל את אותה "הפסקה" קטנה שתאפשר לה לבצע התייעלות ולשקם את עצמה תוך שחרור מחוזים מכבידים שנחתמו בתקופת הקורונה תחת לחץ. החשוב מכל השימוש בתיקון מספר 4 לחוק מאפשר לנו להשאיר את השליטה בידיו של בעל המניות תוך שבית המשפט ממנה נאמן עם סמכויות מוגבלות שכל תפקידו יהיה לסייע בהבראת הרשת. בכך אנו מגשימים את כלל תכליות התיקון לחוק והן להביא לפתרון יעיל, מהיר, ללא הליכים הקפאה מלאה, הגבלות ועיקולים ולהבריא את החברה תוך שמירה על מצבת עובדיה ולקוחותיה".

מטעמו של 'איציק צורי בית ספר למקצועות היופי', שמופעל על ידי חברת אמה מילאנו בע"מ נמסר בתגובה: "בית הספר נמצא בתהליך התייעלות כלכלית עקב נזקי מגפת הקורונה ותקופת הסגרים שאילצה אותנו לעצור מעת לעת את הפעילות. בתהליך זה חשוב לנו קודם כל להדגיש את העובדות – חברת איציק צורי היא חברה רווחית ומוצלחת שתמשיך לפעול באופן רגיל לחלוטין. לשמחתנו, אנחנו לא חלק מ-40 אלף עסקים שנסגרו בתקופת המגפה, ההפך הוא הנכון – ההתמודדות המאתגרת נחשבת כהשראה לקולגות שלנו. דאגתנו נתונה קודם כל ובראש ובראשונה לקהל התלמידות והתלמידים שלנו ועובדי בית הספר. כל הקורסים וההדרכות ממשיכים כהרגלם ברציפות ללא יוצא מן הכלל, תוך הקפדה על האיכות שאליה אתם רגילים – מרצים ומורים מן השורה הראשונה, שירות אישי, חומרי גלם איכותיים וליווי מקצועי. בית הספר איציק צורי, שצבר מוניטין מצויינים, לא ייסגר, אופי הפעילות לא ישתנה והמקום האהוב עליכם בו אתם רוכשים מקצוע ימשיך להעניק לכם את הרמה הגבוהה אליה אתם רגילים. נמשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות השונות ואנחנו מודים לכם על הדאגה ותשומת הלב".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות