נטלי דדון (צילום: טל עבודי), עינת קליש (צילום: ראובן כהן)

נטלי דדון נגד עיריית חיפה: "תגידו לי שאני הוזה, איבדנו את זה לגמרי"

המשפחות השכולות סתאוי ושנאן, בני העדה הדרוזית, שאיבדו את ילדיהם בפיגוע פנו לעיריית חיפה ולמשרד התרבות בבקשה להתערב ולבטל אירוע בו ישתתפו אישה שתמכה בעבר בפיגוע ואדם שכינה את חיילי צה"ל – נאצים


נטלי דדון (צילום: טל עבודי), עינת קליש (צילום: ראובן כהן)
3777

היום (א') יתקיים בבית הגפן כנס אנטי ישראלי בו תשתתף לובנא זועבי שהביעה תמיכה מפורשת בפיגוע הקשה בהר הבית בו נרצחו כמיל שנאן והאיל סתאווי. בנוסף ישתתף, רמי יונס, פעיל BDS שכינה את חיילי צה"ל "נאצים" כל זה יתקיים בחסות עיריית חיפה ומשרד התרבות.

המשפחות השכולות סתאוי ושנאן, בני העדה הדרוזית, שאיבדו את ילדיהם בפיגוע לפני חמש פנו לעיריית חיפה ולמשרד התרבות בבקשה להתערב ולבטל את האירוע. למרות הבקשה עד כה מסרבים משרד התרבות והעירייה לבטל את האירוע.

נטלי דדון העלתה היום לחשבון האינסטגרם שלה סרטון שבו היא מזועזעת מקיום האירוע הזה ואומרת: " עיריית חיפה תגידו לי שאני הוזה? שזה לא משהו שבאמת עומד להתקיים, שלא באמת מישהו חשב שזה לגיטימי או ראוי? פסטיבל באמת? על גב מי? על אנשי הביטחון שלנו שנרצחו? איבדנו את זה סופית? פסטיבל שנותן במה למי שמצדיק רצח אנשי ביטחון שלנו"

היא ממשיכה ומנסה להבין גם את הצד שני בסיפור הפלסטיני ואומרת: "גם אם אני מנסה להסתכל על זה מהנרטיב של השמאל הקיצון אני לא מצליחה להצדיק את זה. הם היו שם על מנת להגן על כולם, איך דבר כזה קורה?".

היא מסיימת את הסרטון בנימה כואבת: "אין לנו טיפת כבוד לאלה שכבר לא אתנו למשפחות השכולות נתקלתי בפוסט שכתב שכיב שנאן, אביו של כמיל שגם הוא מחכה לתשובות המשפחות השכולות סוחבות בנפשם את רצח בניהם אנחנו באמת צריכים להוסיף על זה אנחנו באמת צריכים לתת במה למי שמצדיק את הרצח שלהם לתומרי טרור תוך מדינת ישראל בפסטיבל בחיפה? איבדנו את זה לגמרי".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות