פגישת נתניהו וסמוטריץ'

"לא רואים מצב שהמס על משקאות ממותקים לא יבוטל": מסתמן כי סמוטריץ' יכהן כשר האוצר

גורמים במשרד האוצר אומרים כי המס ככל הנראה יבוטל לאחר שהשר המיועד אמר בעבר "אפשר וצריך, להסביר ולחנך, אבל לא דרך מס". גם נתניהו וש"ס נתנו הבטחה דומה


פגישת נתניהו וסמוטריץ'
479

האם בקרוב יבוטל המס על משקאות ממותקים? יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', שצפוי לכהן כשר האוצר בממשלה החדשה, כך עולה מהמגעים הקואליציוניים האחרונים והדיווחים בתקשורת, התבטא בעבר נגד המהלך שהוביל אביגדור ליברמן, ואמר בין היתר: "אפשר וצריך, להסביר ולחנך, אבל לא דרך מס". כזכור, גם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו וגם מפלגת ש"ס, הצהירו כי יבטלו את המס.

על פי דיווחים בתקשורת, ח"כ סמוטריץ', שדרש קודם לכן את תיק הביטחון, יקבל בנוסף לאוצר משרה של שר במשרד הביטחון שיהיה אחראי על ההתיישבות ביהודה ושומרון, המינהל האזרחי ועוד, ואילו יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, שדרש את תיק האוצר, יקבל כפיצוי את משרת מ"מ ראש הממשלה, שר הפנים ומפלגתו תקבל את תיקי הדתות והנגב והגליל.

אחד הנושאים שעומדים על הפרק, במיוחד במגזר החרדי, הוא המיסים השונים שהטילה הממשלה הקודמת. גורמים בכנסת אמרו לחדשות מה הלו"ז כי להערכתם, המס ככל הנראה יבוטל: "יש סרטונים של בצלאל תוקף את מס המשקאות הממותקים. הוא יהיה חייב לבטל אותו, זו מעין הבטחת בחירות. גם נתניהו והמפלגות החרדיות הבטיחו דברים דומים".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות