הקמפיין המרגש של עיריית נשר לכבוד היום הבינלאומי לשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

כמו בכל שנה, גם היום בערב יוארו מקומות אסטרטגים ברחבי הארץ באורות סגולים, לכבוד היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות


251

היום (ה', 1.12) יתקיים, זו הפעם השלישית בישראל, פרויקט "לילה סגול". מדינת ישראל הולכת להתקשט לערב אחד במאות בניינים שיוארו בסגול לכבוד היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

הנושא שנבחר השנה לאירוע הוא "שילוב אנשים עם מוגבלות בחברה, בקהילה ובעבודה", ומטרתו היא להעלות למודעות הציבור הישראלי את העניין החשוב. הפעם, לראשונה, גם משרד החינוך הצטרף לפרויקט, ובמסגרתו יאיר בניינים של המשרד, וכן יעביר לתלמידים בבתי הספר בכל הארץ מערכי שיעור על שילוב והכלת השונה. בנוסף, גם בפעם הראשונה, יחולקו השנה 100,000 שרשראות תאורה סגולות לבתי אב ברחבי הארץ, כדי שגם תושבי ישראל יוכלו להצטרף ליוזמה, לתלות את השרשראות במרפסות ולהאיר את המדינה.

בעיריית נשר החליטו לקחת את היוזמה צעד אחד קדימה ובמסגרת הקמפיין צבעו את מעברי החצייה בעיר בסגול. בתמונה שלהלן לקחו חלק סבטלנה, בר, צילה ויהודית, פעילות נגישות בעיר נשר, אשר מתמודדות עם מגבלה במחווה לתמונת האלבום האייקוני של להקת הביטלס ״אבי רוד״ (beatles- abby road).


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות