חיים דדון טל, החשוד במעשה | צילום: דוברות המשטרה

חיים דדון טל חשוד בביצוע עבירות מין בקטינים בפנימייה בשרון

דדון טל נעצר בחשד שבזמן שעבד בפנימייה לנוער בין השנים 1998-2008, הוא נהג לתקוף מינית את הקורבנות, התעלל בקטינים וביצע בהם מעשים מגונים ומעשי סדום במספר הזדמנויות. בית משפט השלום בחדרה האריך את מעצרו עד לתאריך 13.12


חיים דדון טל, החשוד במעשה | צילום: דוברות המשטרה
619

ראשיתה של החקירה בתחילת השבוע עם קבלת תלונה ממשטרת חדרה אודות עבירות מין חמורות שבוצעו נגד 3 קורבנות בין השנים 1998-2008 עת שהיו קטינים וזאת ע"י מבוגר שעבד באותה עת כמדריך בפנימייה בה למדו באזור השרון. עם התקדמות החקירה התקבלו 2 תלונות נוספות נגד אותו חשוד.

חקירה רגישה ומאומצת שהתנהלה במשטרה חדרה הביאה למעצר של החשוד ביום רביעי האחרון 07.12.2022 בביתו כאשר במקום נתפסו מכשירים טכנולוגיים וראיות רבות הקושרות את החשוד לביצוע החשדות המופנות אליו, כאמור ובהתאם לכך מעצרו הוארך בבימ"ש השלום בחדרה עד לתאריך 13.12.2022. בנוסף התיר בית המשפט את פרסום שמו של החשוד – חיים דדון טל , בן 54, תושב חריש.

על פי החשד, החשוד אשר עבד באותה עת בפנימייה לנער בין השנים 1998 לשנים 2008 נהג לתקוף מינית את הקורבנות, כמו כן עפ"י החשד החשוד התעלל בקטינים, ביצע בהם מעשים מגונים ומעשי סדום במספר הזדמנויות.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה מעשי אלימות ותקיפות מיניות בדגש על קטינים וחסרי ישע, אנו קוראים לכל מי שנפגע או היה עד לפגיעה בקטינים ע"י החשוד לפנות באופן מידי לתחנת משטרת חדרה


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות