צילום: מנדי הכטמן

מזל טוב: בתו של כוכב הרשת ואיש הנדל"ן שוקי סלומון התארסה עם בנם של שמוליק וננה הלפרין

איש העסקים, הזמר וכוכב הרשת שוקי סלומון אירס את בתו אבישג עם יחזקאל הלפרין, בנו של הנגיד שמוליק הלפרין ואשת העסקים ננה הלפרין המופיעה בתוכנית דוקו "בנות ברק"


צילום: מנדי הכטמן
12610

איש העסקים, הזמר וכוכב הרשת שוקי סלומון ממגישי התכניות המיוחדות ב'כיכר השבת', אירס במוצאי שבת את בתו אבישג עם בנם של אנשי העסקים שמוליק וננה הלפרין.

ננה הלפרין, אשת עסקים, יזמית ופעילה חברתית שמתגוררת בשכונת יוקרה בבני ברק השתתפה בתוכנית הדוקו ראליטי של הוט "בנות ברק" שנתנה הצצה לעולם החרדי. יחזקאל, בנם של הנגיד שמוליק הלפרין וננה הלפרין, הציע נישואין לאבישג סלומון, בתו של כוכב הרשת המוכר שוקי סלומון ורעייתו תמי. כידוע סלומון והלפרין שותפים בעסקי נדל"ן בארץ ובעולם.

באירוע יוקרתי שנערך באולמי 'טרמינל' בפתח תקווה בהפקתו של מיכאל כפלין, השתתפו בני משפחה וחברים, אנשי עסקים, אישי ציבור, ידוענים ובכירי תעשיית המוזיקה היהודית. על החלק המוזיקלי הופקדו המוזיקאים: אריק דביר, רולי דיקמן, קובי ברומר יונתן שינפלד ישי לפידות ויובל טייב. בקריאת התנאים כובד האדמו"ר ממז'יבוז'.

עוד הגיעו לחגוג עם הזוג הטרי: הרב יגאל כהן, חבר הכנסת אוריאל בוסו, יבגני זרובינסקי, דוד פדידה, קובי ברומר, עמירן דביר, כל משפחת אופטיקה הלפרין יעקב הלפרין, אתי אפינגר חיה הלפרין, דוד הלפרין, יוני קדם ואיציק אוחנה מדף הרבנית, גם אושיות הרשת של המגזר הגיעו, אורית שוהם, חני וינברגר, חנה מלול, שלומי כהן, השדרן מנחם טוקר, המנטליסט מנע הולנדר, אסתי סוקולובסקי מבנות ברק ועוד.

יובל טייב | צילום: מנדי הכטמן
ישי לפידות ודוד פדידה | צילום: מנדי הכטמן
אריק דביר | צילום: מנדי הכטמן
קדם ושלומי כהן | צילום: מנדי הכטמן
יבגני זרובינסקי | צילום: מנדי הכטמן
ברומר ולפידות | צילום: מנדי הכטמן
צילום: מנדי הכטמן
צילום: מנדי הכטמן
שמוליק הלפרין ושוקי סלומון | צילום: מנדי הכטמן

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות