כך נראה יום כיף שערכה משטרת ישראל לילדים עם צרכים מיוחדים

שוטרי תחנת אשקלון הגיעו לבית הספר מוריה בעיר, ״במטרה לתת לילדים היכרות עם עולם השוטרים״ אך גולשים והורים רבים הביעו זעזוע מהתמונות שראו


1774

"באנו לעשות שמח": משטרת ישראל ערכה השבוע "יום כיף" לילדים בעלי צרכים מיוחדים באשקלון. השוטרים לקחו חלק ביום זה הציגו לילדים את יכולותיהם מגוון יחידות משטרה, בהם יחידת הפרשים, חבלנים, יס"מ לכיש, ניידת המשאלות ומד"א. מהמשטרה דווח כי לילדים ניתן גם לראות ולאחוז בנשקים השונים הנמצאים בשירות המשטרה "תוך ליווי שוטרים שהיו מחופשים לדמויות האהובות מסדרות הילדים".

בהודעה שנמסרה מהמשטרה לכלי התקשורת, צורף ציטוט של רס"ב עידן אוחיון, מש"ק משטרת אשקלוןהם שמחו והתרגשו מאוד מהנוכחות שלנו, היו מאוד סקרנים לצפות ביכולות השונות ולקחו חלק בפעילויות. שרנו ורקדנו איתם, חילקנו להם ממתקים ובאנו בעיקר לעשות להם שמח ולהכיר להם את השוטרים ששומרים עליהם יום יום מקרוב. הרווח הכי גדול מהיום הוא כמובן שלנו, פעילויות כאלו, במיוחד כשמדובר באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, ממלאות את הלב שלנו כל פעם מחדש."

גולשים והורים רבים ״פחות התחברו״ לתמונות שהמשטרה פרסמה מהאירוע. עופרי רוזנר כתב ״איך בכל ההתארגנות של הדבר הזה, מהתכנון לשוטרים בתחפושות ונשק למי שצילם את התמונה ומי שהעלה את הפוסט, אף אחד לא שם לב כמה זה פאקד אפ״.

״מי האדם שאישר את כל זה ואיך אף אחד בשרשרת של ההזיה שהתנהלה שם לא עצר את זה?״, תהתה הגולשת לי איצקוביץ׳, וארז שוורץ הוסיף ״זה בדוק הדבר הכי מוזר שראיתי היום, וראיתי הרבה דברים מוזרים היום״.

מיה בנבנישתי הוסיפה ״עבור ילדים אפשר להראות את הכלבנות של המשטרה, את סוסי המשטרה, את הרובוטים של המשטרה. להביא רובים לפעילות עם ילדים זה ממש לא מתאים. מה המסר שמועבר לילדים בפעילות?״.

הגולש דור צח התבדח והגיב ״הפרק הכי מוזר של ריק מורטי״.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות