פרויקט Pro Medical Tower של חברת הכשרת הישוב | הדמייה: viewpoint

פרויקט המגדל הרפואי בבני ברק יוצא לדרך

הועדה המקומית לתכנון ובניה בני ברק העניקה היתר לפרויקט במרכז העסקים BBC, במסגרתו יוקם מגדל רפואי בן 20 קומות בשטח של כ-57 אלף מ"ר הצפוי לשמש כמרכז רפואי ושיקומי לאלפי מטופלים מכל האזור


פרויקט Pro Medical Tower של חברת הכשרת הישוב | הדמייה: viewpoint
572

הוועדה המקומית לתכנון ובניה של עיריית בני ברק העניקה היתר למגדל הרפואי Pro Medical Tower שמקדמת חברת ״הכשרת היישוב״ במתחם ה-BBC בבני ברק. הצפי לתחילת בניית הפרויקט – בחודשים הראשונים של שנת 2023, ומועד הסיום – בסוף שנת 2025. המגדל הרפואי של החברה יוקם בשטח של כ-57,100 מ"ר ויתנשא לגובה של 20 קומות. ישוכנו בו מרכז גריאטרי ומרכז שיקומי רפואי.

התקדמות משמעותית לחברת הכשרת הישוב בפרויקט Pro Medical Tower: החברה עדכנה אתמול (א') כי הוועדה המקומית לתכנון ובניה של עיריית בני ברק העניקה היתר בתנאים למגדל הרפואי שהיא מקדמת במתחם ה-BBC בבני ברק. הצפי לתחילת בניית הפרויקט הוא בחודשים הראשונים של שנת 2023, ומועד הסיום צפוי לסוף שנת 2025.המגדל הרפואי של החברה יוקם בשטח של כ-57,100 מ"ר ב-20 קומות, ובו ישוכן מרכז גריאטרי ומרכז שיקומי רפואי.

מנכ"ל חברת הכשרת הישוב, עופר נמרודי | צילום: רמי זרנגר

מנכ"ל הכשרת היישוב, עופר נמרודי, מסר לאתר חדשות מה הלוז: "בניין פרו מדיקל טאואר קיבל כעת היתר ואנו פועלים לקדם הקמתו בהקדם, הפרויקט שישמש כמרכז רפואי אזורי צפוי לשרת אלפים הצפויים להגיע לקבל בו טיפול מכל רחבי הארץ. חתמנו בשלב זה חוזים עם המפעיל של בית החולים השיקומי שישכור 6.5 קומות עם אופציה לגידול בשלוש קומות נוספות, ובריכה שיקומית-טיפולית ואנו מקדמים מו"מ עם שוכרים נוספים, בעיקר מתחום הרפואה, ליתרת השטחים".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות