חיים אתגר מתעמת עם שי אביטל | צילומסך: 12

אישום נגד שי אביטל: "לקח בת 15 לחווה, נתן לה אקסטזי וביצע בה מעשים מגונים"

נגד סוכן הדוגמניות הוגש כתב אישום המתמקד בעבירות מין שביצע לכאורה סוכן הדוגמניות לשעבר בשתי מתלוננות • כי אחת מהמתלוננות הייתה קטינה ובמקרה השני, ברמנית שהכיר נלקחה ע"י לחדר צדדי, שם הוא מישש את איבריה האינטימיים חרף התנגדותה


חיים אתגר מתעמת עם שי אביטל | צילומסך: 12
1071

לאחר שהוסגר לישראל: לאחר חשיפת תוכניות "הצינור" ברשת 13 ו"חשיפה" בקשת 12, כתב אישום הוגש הבוקר (שני) נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל בגין עבירות מין שביצע לכאורה בשתי מתלוננות, זאת לאחר שנמצאה תשתית ראייתית נגדו. בישראל היום דווח כי לאביטל מיוחסות עבירות של מעשה מגונה בכוח, מעשה מגונה ומעשה מגונה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה האישה, או מצב אחר המונע ממנה לתת הסכמה חופשית.

ע"פ ישראל היום, עו״ד ששי גז ביקש לשחרר את אביטל למעצר בית באיזוק אלקטרוני וטען בין השאר כי הוא לא מואשם בבריחה מישראל והוא כיום האיש הכי מוכר בארץ וברגע שיצא מביתו ישר יזהו אותו. השופטת כריסטינה חילו אסעד הורתה על הארכת מעצרו של אביטל עד להחלטה אחרת והדיון הבא יתקיים ביום שלישי הבא, אך ביקשה חוות דעת האם קיימת היתכנות למעצר באיזוק אלקטרוני ובדיון הבא תתקבל החלטה על כך.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שירי פרל ורוית שפיר, בזמן ביצוע המעשים אביטל היה בעלים של סוכנות הדוגמנות "Elite Model Israel" ובעל השפעה בעולם הדוגמנות. במסגרת עיסוקו, הוא נהג לכאורה לפנות לנשים צעירות ולהציע להן עבודה בדוגמנות.

עוד נכתב בכתב האישום, כי במהלך 2019, עבדה המתלוננת א.א. (26) כברמנית באירוע השקה במועדון בתל אביב, אז הכירה את אביטל. בחודשים שלאחר מכן שמרו השניים על קשר ידידותי. מספר חודשים לאחר מכן, במהלך מסיבה בה עבדה כברמנית, אביטל הוביל אותה לפי החשד לחדר האומנים במקום, נשכב עליה ונישק אותה, בעוד היא סוגרת את פיה בכל הכוח ודוחפת אותו מעליה.

בהמשך, נעמד אביטל מול א.א ותפס בשדיה מתחת לחולצתה. המתלוננת ניסתה להזיז את ידו, הסתובבה לעבר הדלת וניסתה לפתחה, בעוד היא דופקת עליה לעזרה. אביטל התקרב למתלוננת, הכניס את ידו מתחת למכנסיה וסובב אותה בכוח לכיוונו, רק שנפתחה הדלת על ידי אלמוני יצא אביטל מהחדר.

לפי תלונה של מתלוננת נוספת, בשנת 2014 במהלך מסיבה, הכיר אביטל את ב.ב, שהייתה באותה העת בת 15. השניים ניהלו קשר מקצועי, במהלכו שוחחו ונפגשו מספר פעמים. במהלך 2015 סיפר אביטל לקטינה כי הוא בעלים של סוס והציע לה להצטרף אליו לרכיבה בחוות סוסים, והקטינה נעתרה.

בהגיעם לחווה, הציע אביטל לקטינה כדור ורוד בצורת צדפה, תוך שהוא טוען שזהו כדור אקסטזי. הקטינה נטלה את הכדור וסמוך לאחר מכן, הרגישה מעורפלת ושאינה שולטת בגופה. אביטל שהיה ער למצבה של הקטינה ניצל את מצבה, וביצע בה שורות מעשים מגונים. בין היתר, התחכך בה עם איבר מינו, הכניס הנאשם את ידו מתחת לתחתוניה וחולצתה ועוד.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות