בית החולים רמב"ם בחיפה (צילום: צבי בן ישי)

טקס העובדים המצטיינים התקיים ברמב"ם

טקס הענקת פרסים לעובדים, לצוותים ולמתנדבים המצטיינים של הקריה הרפואית רמב"ם התקיים השנה לראשונה אחרי שנתיים בהשתתפות קהל באולם שהיה מלא מפה לפה


בית החולים רמב"ם בחיפה (צילום: צבי בן ישי)
236

בכך מבקשת הנהלת הקריה הרפואית להמשיך את מסורת ההצדעה לעשרות העובדות והעובדים המצטיינים, הצוותים המשובחים, מקבלי אות המופת והמתנדבים.

את הטקס הנחה ד"ר יצחק בירן, יו"ר ועדת עובדים מצטיינים ברמב"ם, אשר ציין כי "הצטיינות אינה אירוע מקרי אלא דרך שיטתית של עבודה, כאשר מצטיינים אלו מהווים את המקור אליו נושאים עיניים ושואפים לקחת ממנו דוגמא". פרופ' מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם, נשא דברים בשבח העובדים המצטיינים: "מצטיינים ומצטיינות יקרים, זוהי ההזדמנות שלנו להוקיר את פועלכם, של כל אחת ואחד מכם ולהודות לכם. המשיכו להיות הרוח החיה ולשאת את נס הדגל והמצוינות. המקצועיות, המסירות וחדוות העשייה של כל אחד ואחת מכם אינם מובנים מאליהם, וכעת זו ההזדמנות שלנו לומר לכם – תודה!".

פרופ' הלברטל פנה גם לבני משפחות המצטיינים ואמר: "אתם צריכים להיות גאים היום. אין לי ספק שהתמיכה והחיזוק מהבית סייעו לעובדים המסורים להמשיך ולתרום למשימת הקודש אותם הם מבצעים מדיי יום. אות ההצטיינות הזה מיועד גם לכם".

אות המופת – פרס הנהלת בית החולים הוענק השנה לד"ר האני באחוס, ראש המערך לרפואה דחופה וטראומה ולחיה ספורטס, מנהלת מרפאות חוץ ברמב"ם. פרס ראש החטיבה הוענק השנה לד"ר הגר ברוך, סגנית אחות ראשית וללימור בדש, רנטגנאית ראשית בבית החולים. מייד לאחר מכן עלו על הבמה לקול מחיאות הכפיים, בזה אחר זה 17 עובדות ועובדים מצטיינים מכל הסקטורים וזכו לכבוד המתבקש מתוקף הצטיינותם. השנה הוענק פרס "הצוות המצטיין" לחמישה צוותים, ביניהם צוות גריאטריה, טיפול נמרץ כללי, לוגיסטיקה, מלר"ד ילדים ולשירות הסוציאלי. פרס המתנדבים המצטיינים הוענק השנה גם ל-3 מתנדבים ומתנדבת, אשר לוקחים חלק במגוון מחלקות ויחידות בבית החולים ומסייעים לצוותים בעבודתם השוטפת אל מול הקהל הרחב.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות