מסעדת פרנג'ליקו במושבה הגרמנית בחיפה

פרנג'ליקו בחיפה: "ריח של ביוב, עובש ומעופפים במטבח"

נציגי משרד הבריאות נדהמו ממה שגילו במסעדת הסושי ובר אסייתי פרנג'ליקו במושבה הגרמנית בחיפה


מסעדת פרנג'ליקו במושבה הגרמנית בחיפה
412

הלם בקרב חובבי הסושי והמטבח האסייתי: בעקבות ליקויים רבים, ב-9.1.23 משרד הבריאות הוציא צו סגירה לסניף פרנג'ליקו שבשד' בן גוריון 22 בחיפה שהוסר רק לאחר כעשרה ימים.

על פי דיווח של אתר חדשות חיפה, ד"ר רנא שיבלי, סגנית רופאת מחוז חיפה, חתמה ביום שני (9.1.23) על צו הפסקה מינהלי למסעדת "פרנג'ליקו" שבמושבה הגרמנית חיפה. בצו פורטו ליקויים רבים שנמצאו במקום.

באתר של רשת פרנג'ליקו נכתב כי "פרנג'ליקו היא רשת מסעדות סושי ובר אסייתי, שילוב של חוויה קולינרית ובילוי באווירה מיוחדת של בר אלכוהולי משובח בעיצוב מודרני. בפרנג'ליקו ניתן ליהנות מתפריט אסייתי איכותי ומוקפד לצד קוקטיילים מיוחדים ומגוון משקאות עשיר" – אך בביקורת של משרד הבריאות בסניף בשד' בן גוריון בחיפה התגלו דברים קצת אחרים.

"במטבח קיימת הצפה עקב תעלות ניקוז סתומות משאריות מזון רבות. כמו כן, במטבח ריח ביוב חריף", נכתב בצו הסגירה. עוד דווח כי נמצא עובש במקומות רבים ומעופפים רבים בעסק. "עיקר ההכנות במטבח הן דגים, עופות, בשר בקר וירקות אך אין מדורי עבודה ייעודיים לכל אחד מסוגי המזונות ונמצאו מספר קופסאות עם סוגי מזונות שונים שתאריך הכנתם אינו ידוע, סושי מוכן מראש, דגי סלמון לאחר שעברו טיפול עיבוד, בשר טחון, אטריות וסלטים שונים".

עוד נמסר ממשרד הבריאות כי "הושמדו על ידי הווטרינר העירוני כעשרה ק"ג של בשר ומזון שאינו ראוי למאכל ונמדדה טמפרטורה גבוהה של מוצרי מזון רגישים; הציוד הקבוע במצב תברואי ירוד וניכר כי לא נוקה זה זמן רב מאוד".

כאמור, לאחר עשרה ימים, הוסר אתמול צו הסגירה למקום (18.1.23).


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות