קבוצת עזריאלי סירבה לפרסם קמפיין של עיתון הארץ: "פרסומת פוליטית"

על פי דוד ורטהיים מוואלה ניוז התשובה שהתקבלה הייתה "תורידו את המילה דמוקרטיה – אחרת מדובר בפרסומת פוליטית"


399

עיתונאי וואלה ניוז, דוד ורטהיים, דיווח הבוקר (שבת) כי לקראת ההפגנה הערב בתל אביב, עיתון ״הארץ״ ביקש לפרסם את הקמפיין החדש שלו תחת הסלוגן ״דמוקרטיה לא נגמרת בבחירות״ גם על המסך הענק שתלוי על קניון עזריאלי בעיר. על פי הדיווח, לפי גורם בעיתון, התשובה שהתקבלה הייתה "תורידו את המילה דמוקרטיה – אחרת מדובר בפרסומת פוליטית".

"בקיצור, קבוצת עזריאלי פסלה את קמפיין הארץ בגלל המילה דמוקרטיה", כתב ורטהיים בדיווח והוסיף "אגב, בעזריאלי טוענים שהם מפרסמים רק קמפיינים מסחריים, אבל מדובר בקמפיין מסחרי! חברים, גם התקרנפות חייבת להיות אינטליגנטית".

חשבון הטוויטר "קומי ישראל" שמזוהה עם הצד השמאלי במפה הגיב לדיווח: "לקבוצת עזריאלי יהיה עכשיו עסק עם 100 אלף מפגינים. בתור התחלה. בהמשך נחליט על צעדי חרם. מי שמחבק פאשיזם צריך לשלם מחיר אישי וכלכלי באופן מיידי". מנגד, גולשים אחרים תמכו בהחלטה של קבוצת עזריאלי: "מה מטורף בזה? החלטה טריוויאלית – לא מפרסמים מסרים פוליטיים".

תגובת קבוצת עזריאלי: ״כמדיניות, קבוצת עזריאלי מאשרת שימוש בשלטי החוצות על נכסיה רק עבור קמפיינים מסחריים. אין בכך בכדי להצביע על עמדה כזו או אחרת של הקבוצה בנושאים פוליטיים או חברתיים".

יו"ר קבוצת עזריאלי, דנה עזריאלי (צילום: זיו קורן)

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות