מארק צוקרברג

מארק צוקרברג: "האמונה באלוהים עוזרת לי להישאר עם הרגליים על הקרקע. אני מחנך את הבנות שלנו ליהדות"

סמל הרשתות החברתיות העולמי אומר כי החיבור שלו ליהדות הולך ומתהדק: "ככל שאני לומד יותר תורה, אני מגלה את החוכמה שבה"


מארק צוקרברג
852

מארק צוקרברג, מייסד הרשת החברתית פייסבוק, נשיא ומנכ"ל חברת מטא, התארח לפני מספר חודשים בפודאקסט של טים פריס וסיפר שם על החיבור שלו ליהדות שהולך ומתהדק. על פי הדיווח של עדו בן פורת בערוץ 7, צוקרברג אמר כי "יש ליהדות חלק הולך וגדל בחיי בשנים האחרונות. גדלתי על ברכי היהדות. כשהייתי בקולג' לא הייתי מחובר ליהדות שלי, אבל ב-6 השנים האחרונות אני בהחלט מחובר אליה'".

על פי הדיווח בערוץ 7, צוקרברג אמר בנוסף כי "אנחנו מחנכים את הבנות שלנו ליהדות. בכל יום שישי אנחנו אוכלים סעודת שבת ומארחים חברים. את הארוחה אנחנו מתחילים להכין כבר ברביעי-חמישי. אלה דברים שעשיתי כילד והיו משמעותיים עבורי, ובאותה רוח אני מגדל את הבנות".

"יש ליהדות משמעות נוספת עבורי. מאז 2016 הסנטימנט כלפי פייסבוק הפך מחיובי לשלילי ואלה היו שנים קשות עבורי. האמונה שיש דברים גדולים ממך בחיים מסייעת בתקופות כאלה. האמונה באלוקים עוזרת לי להישאר עם הרגליים על הקרקע".

מארק צוקרברג סיפר עוד: "ככל שאני לומד יותר תורה, אני מגלה את החוכמה שבה. כשהתורה אומרת שאדם נברא בצלם אלוקים, זה אומר שאחד מהתפקידים שלנו הוא ליצור דברים טובים בעולם. אז כשיש לי יום רע או חודש רע, אני נזכר בתפקיד החשוב שיש לנו כאן וזה עוזר לי".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות