התיעוד שעלה ידי משתמש בטוויטר

מנכ"ל דיסקונט תועד בהפגנה בתל אביב: גולשים הודיעו שיחרימו את הבנק ויסגרו את חשבונם

לאחר הפרסום במה הלוז – קריאות לחרם נגד בנק דיסקונט: אורי לוין תועד בהפגנה בצומת עזריאלי בתל אביב נגד צעדי הממשלה והגולשים זועמים


התיעוד שעלה ידי משתמש בטוויטר
1222

"מנכ"ל אנטי ישראל": ביום שישי האחרון אמר מנכ"ל בנק דיסקונט, אורי לוין, לראש הממשלה בנימין נתניהו, כי "אי אפשר להתעלם מכל אנשי הכלכלה שמביעים חשש כל כך גדול מהמהלכים של הרפורמה, ולכן אתה חייב לעצור מיד ולקדם שינויים רק בזהירות ובהסכמה רחבה". הוא הוסיף כי "אולי אנחנו טועים ואתה צודק אבל מחיר הטעות שלך יכול להיות פגיעה אנושה בדמוקרטיה ובכלכלה". הדברים נאמרו בפגישה של נתניהו עם בכירים במשק.

יממה לאחר מכן כאמור, הערב, מוצאי שבת, אורי לוין תועד בהפגנה בצומת עזריאלי בתל אביב בה לקחו חלק אלפי אזרחים המתנגדים לצעדי הממשלה הנבחרת.

גולשים רבים לא ראו בעין יפה את השתתפותו של לוין בהפגנה. "מחר הייתי אמור לפתוח חשבון בנק לראשונה בחיי בבנק דיסקונט וכנראה שלא אלך לשם אחרי הדבר הזה. אני אפתח בכל בנק אחר חוץ מדיסקונט. תשתפו ותצטרפו למאבק", צייץ בטוויטר רובי בלניצקי. גולש אחר שאל, "אכן, בנק דיסקונט נהיה בנק של שמאלנים. לאן עוברים?".

עדי כתבה "וואלה, פתאום בא לי לעבור בנק" והגולשת אדריאנה הוסיפה "להוציא חשבונות מבנק דיסקונט, מנכ"ל אנטי ישראל , בושה". גבריאל דיין העיד: "עשיתי היום ניוד. תודה רבה אבל לא אצלינו. עברתי למזרחי".

"בקרוב אני צריך לפתוח חשבון בנק, אבל הוא לא יהיה דיסקונט", הצטרף למחאה גם לוי נוישטט וגולש נוסף פרסם בחשבונו: "מחר בבוקר, הקשר ארוך השנים שלי עם בנק דיסקונט מסתיים לו".

"כשהחושים של מנכ"ל בנק דיסקונט כל כך חלשים, איפה שאני רואה אור הוא רואה חושך, כשהוא מחליט ש-64 מנדטים לא מקובלים עליו, אני לא רוצה להיות שם ולכן היום אני יוצא משם לאלתר!", צייץ גולש אחר והוסיף "בנק דיסקונט שמאל קיצוני".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות