שכונה במשטרת זבולון בקריות: קצין שכח את אקדחו בשירותים, אזרח שהיה בחקירה הבחין בו וגנב אותו

במחלקה לחקירות שוטרים פתחו בחקירת נסיבות המחדל החמור


268

מחדל חמור בתחנת משטרת זבולון בקרית חיים: על פי הדיווח במעריב, במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) חוקרים אירוע שהתרחש אתמול (שני), במהלכו הפקיר לכאורה קצין משטרה בתחנה את נשקו האישי בתא השירותים, ואזרח שנכנס לשירותים גנב אותו והחביא אותו מחוץ לתחנה, עד שנלחץ מהכוחות שהוזעקו למקום והודה בגניבה.

על פי מעריב, הסיפור עצמו התחולל כשתושב הקריות שזומן לחקירה בתחנת זבולון, נכנס לשירותים בזמן שהמתין לחקירתו ולתדהמתו מצא בתא השירותים נשק משטרתי השייך לאחר מקציני התחנה. האיש לא חשב פעמיים, אסף את הנשק, והחביא אותו מחוץ לתחנה, כשמיד לאחר מכן חזר לחקירה אליה זומן.

מיד כשנחשף עניין היעלמות נשקו של אותו קצין, הוזעקו למקום כוחות מיוחדים ונחסמה היציאה מהתחנה. החשוד שהיה בחקירה בעניין אחר נלחץ מהמהומה שהתחוללה סביב הפרשה, הודה בהעלמת הנשק, וניגש להביאו חזרה ממקום שבו הסתיר אותו. בעקבות האירוע נעצר החשוד והובא לבית משפט השלום בקריות ששחרר אותו, אולם עיכב את ביצוע השחרור נוכח ערר שהגישה המשטרה.

בית המשפט המחוזי ביטל את החלטת בית משפט השלום והאריך את מעצרו של החשוד עד ליום רביעי. פרקליטו של החשוד, עו"ד תומר נוה מסר בתגובה למעריב: "מדובר באירוע הנחקר על ידי המחלקה לחקירת שוטרים, עם סיום הבדיקה יועבר הנושא לעיון הגורמים המוסמכים".

ממשטרת ישראל נמסר לכלי התקשורת: "בהמשך לדיווח של שוטר המשרת בתחנת זבולון על כך ששכח את נשקו האישי בשירותים בתחנת המשטרה, המשטרה פתחה בחקירה. החשוד במעשה נעצר אתמול, והוביל את השוטרים למקום הימצאו של הנשק. בעקבות האירוע, מונה קצין בודק לבדיקת נסיבות המקרה".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות