עו"ד אבי חימי, אילן לוקאץ' | צילומים: לשכת עורכי הדין, ויקיפדיה

כתב חדשות 12: "מתי הימין גומר לאונן על סיפור אבי חימי"

משיטוט בטוויטר, נראה שלא כולם בתקשורת ובמערכת הפוליטית "מתרגשים" מהחשיפה של אילה חסון על יו"ר לשכת עורכי הדין


עו"ד אבי חימי, אילן לוקאץ' | צילומים: לשכת עורכי הדין, ויקיפדיה
970

העיתונאית והמגישה אילה חסון חשפה אמש בחדשות 13 כי יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, הפשיל לכאורה את מכנסיו וענג את עצמו בלשכתו כשהוא בשיחת וידיאו עם מישהי שהקריירה שלה בידיים שלו אך על פי שיטוט קצר בטוויטר נראה שלא כולם "מתרגשים" מהחשיפה, בעיקר עיתונאים ופעילים פוליטיים מהצד השמאלי של המפה. חלקם כלל לא התייחסו לסיפור וחלקם התייחסו בציניות או בזלזול.

גם לאחר כ-20 שעות מהפרסום של חסון, הכתב המשפטי של חדשות 13, אביעד גליקמן, שרק לפני כשבועיים פירגן לעו"ד חימי על פעילותו נגד הרפורמה המשפטית, טרם צייץ משהו בנושא הסיפור שחשפה חסון. על זה שתוגברה האבטחה על היועצת המשפטית לממשלה – הוא דווקא כן צייץ בזמן הזה.

אורלי בר לב | צילום:רשת 13

גם פעילת השמאל אורלי בר-לב שמרבה לדבר עם מערכת המשפט ומקדמת נמרצות את ההפגנות נגד הרפורמה של שר המשפטים יריב לוין לא מצאה עד כה לנכון להתייחס לסיפור של יו"ר לשכת עורכי הדין.

הציוץ היחיד בנושא של כתב חדשות 12, העיתונאי אילן לוקאץ' הוא "מתי הימין גומר לאונן על סיפור אבי חימי" ושקמה ברסלר, פיזיקאית ישראלית וחוקרת במכון ויצמן למדע, המוכרת גם כ"פעילה חברתית", מיוזמי מחאת הדגלים השחורים, צייצה בציניות "שמחה לדעת שהם כן אלוהי המוסר".

מבידקה בטוויטר של יו"ר סיעת מרצ לשעבר, תמר זנדברג, עולה גם כן כי עד כה לא מצאה לנכון להתייחס לסיפור. כך הנושא חוזר על עצמו בעשרות יוזרים בטוויטר של פעילי שמאל ועיתונאים המזוהים עם הצד השמאלי של המפה הפוליטית.

אילה חסון

כזכור, על פי הדיווח של חסון, בשנה האחרונה היה עו"ד חימי בקשר מקצועי עם עורכת הדין הצעירה, ובשלב מסוים היא ביקשה ממנו שימליץ עליה להיות שופטת. בשלב הזה הוא שינה את היחס אליה, ושלח אליה הודעות אישיות יותר. כמה ימים אחרי שבישר לה כי שלח את מכתב ההמלצה עבורה, הוא התקשר אליה בשיחת וידאו, וכשזו ענתה – הוא עמד בלשכתו, הפשיל את מכנסיו והחל לענג את עצמו מולה.

תגובת עו"ד אבי חימי: "פרסום זה הינו חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית. אנו עדים לדרך המסוכנת בה פוליטיקאים נואשים פועלים לרמוס את כל מי שדעתו שונה מדעתם. אני לוקח בחשבון שינסו לפגוע בי ברמה האישית וזהו מחיר שאשלם באהבה. הכפשות לא ירפו את ידיי. אמשיך לפעול כנגד ההפיכה המשטרית שרוצה לרסק את הדמוקרטיה הישראלית".

צילומסך: חדשות 13

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות