עו"ד איתן צנעני, נעים בסופ"ש

סגן ראש עיריית כפר סבא פרש מהקואליציה בגלל אוטובוס שנוסע בשבת

משבר קואליציוני חריף בעיריית כפר סבא בעקבות מיזם תחבורה ציבורית שהחל לפעול בעיר בשבת


עו"ד איתן צנעני, נעים בסופ"ש
597

קו 714 של "נעים בסופ"ש", החל לפעול בכפר סבא, העיר השמינית בישראל שחוברת למיזם, אחרי תל אביב-יפו, גבעתיים, קריית אונו, רמת השרון, הוד השרון, שוהם ומודיעין-מכבים-רעות.

ההודעה על הפעלת המיזם לא התקבלה בעין טובה אצל חלק מהתושבים ומודעות מחאה עליהן חתומים רבנים פוזרו ברחבי כפר סבא ומספר הטלפון האישי של ראש העיר, רפי סער, פורסם על ידי פעילים שונים וזה קיבל שיחות שונות שביקרו אותו על המהלך ודרשו כי יחזור בו: "הצטרפות למיזם זה הינה התרסה חמורה כנגד השבת, עקירת הדת ושיתוף פעולה עם גורמים שמטרתם המוצהרת היא פגיעה בשבת הקדושה".

כזכור, בסוף השבוע האחרון הודיע ראש עיריית תל אביב רון חולדאי כי עיריית כפר סבא הצטרפה למיזם נעים בסופ"ש, המפעיל אוטובוסים מערי המרכז לתל אביב.

במקביל למחאת חלק מהתושבים והרבנים גם סגן ראש העירייה, עו"ד איתן צנעני, זעם על ההחלטה והודיע כי סיעתו במועצת העיר "תנופה" לא מחויבת יותר לקואוליציה.

סגן ראש העיר עו"ד איתן צנעני שיגר מכתב חריף לראש העיר רפי סער ובו כתב: "בימים האחרונים חתמת מאחורי גבי על הסכם עם רון חולדאי ועיריית תל אביב על פיו צירפת את כפר סבא למיזם חילול השבת האזורי 'נעים בסופ"ש'.פעולה חד צדדית זו של הצטרפות למיזם חילול השבת האזורי ההמוני של רון חולדאי נעשתה מבלי שיש צורך אמיתי בכך", והוסיף, "ציפיתי ממך להגינות בסיסית כלפיי וכלפי הציבור הדתי החרדי והמסורתי אשר נהר בהמוניו בסיבוב השני לבחור בך לראשות העיר ובזכותו אתה מכהן כראש העיר. הצטרפות זו למיזם של גורמים שמצהירים במפורש כי מטרתם במיזם זה הינה פגיעה בממשלה, היא מקוממת וחבל שאתה נותן לכך יד. התנהלותך זו מהווה הפרה בוטה ומהותית של ההסכם הקואליציוני. לאור התנהלותך זו, אינני מרגיש עוד כל מחויבות קואליציונית או פוליטית כלפיך על כל המשתמע מכך, וסיעתנו תפעל בהתאם לשיקול דעתנו בכל דבר ועניין. אציין כי גם ברמה האישית אני מאוכזב קשות מהתנהלותך שכן אתה יודע היטב כמה סייעתי לך לפני ומאחורי הקלעים לפתור בעיות ומשברים וגמלת לי רעה תחת טובה".

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות