מיס"מ נגב לאירוע הקרבות הבינלאומי. רפי ארונוב

שוטר יס"מ יתחרה באירוע קרבות ה-MMA הבינלאומי בהיכל מנורה

רפאל ארונוב, שוטר יס"מ נגב בן 27 מבאר שבע, יילחם באירוע קרבות בינלאומי שייערך ב-3/9 בתל אביב בהשתתפות לוחמים מבחריין, ארצות הברית ומדינות נוספות: "המשפחה תומכת וגם המשטרה", הוא אומר לחדשות מה הלוז


מיס"מ נגב לאירוע הקרבות הבינלאומי. רפי ארונוב
2426

ברייב, ארגון ה-MMA מבחריין, חבר ללוחם הישראלי חיים גוזלי שיקיימו אירוע קרבות בינלאומי ענק בהיכל מנורה בתל אביב, כשבין היתר ייערך באירוע הקרב על אליפות העולם במשקל נוצה.

אחד הלוחמים הישראלים שיעלו לקרב במהלך האירוע הוא רפאל ארונוב, בן 27 מבאר שבע. לוחם ביחידה המבצעית, יס”מ נגב ומדריך קרב מגע במשטרה."כשאין לך את הסביבה התומכת אז הרבה יותר קשה, אשתי לעתיד לינור, נורא עוזרת לי עם כל העניין הזה של שילוב העבודה שלי כשוטר יס"מ במקביל לאמנויות לחימה”, אומר ארונוב לחדשות מה הלוז, “האישה תומכרת, המשפחה תומכת וגם המשטרה תומכת. אני נורא אוהב את העבודה שלי במשטרה, מרגיש שאני עושה משהו למען המדינה. אבא שלי הוא שוטר ואני נורא מתחבר לכל התחום הזה של הביטחון”.

חלק מהלוחמים שישתתפו באירוע הענק בהיכל מנורה

ארונוב חלק ממשפחה של לוחמים. אחותו, לוחמת תחרותית בג'יו ג'יטסו ברזילאי, וגם אחיו הקטן אלי ארונוב הוא בטופ 3 של הלוחמים המובילים בישראל וכיום מתגורר בארצות הברית ומתאמן שם עם לוחמי UFC.

ארגון הקרבות "ברייב" מגיע לראשונה לישראל עם הקרב היוקרתי על התואר אלוף העולם במשקל נוצה בין האלוף הנוכחי רומן בוגטוב לטוען לכתר נמאט אבדרישטוב. מדובר בערב קרבות יוצא דופן מהשורה הראשונה שיכלול בנוסף לקרב המרכזי גם את חוזה "שורטי" טורז ונקוסי נדבלה בקרב שיכריע מי יעלה להתמודדות על התואר בקטגוריית המשקל בנטם. האלוף לשעבר לוקאס "מיניירו" מברזיל יעלה לקרב מול מרסל גרבינסקי מגרמניה בקטגוריית המשקל קל וכמובן קרב בין אגדות הלחימה חיים גוזלי הישראלי ו"ביגפוט" סילבה הברזילאי.

משפחה של לוחמים. רפי ארונוב ואחיו הצעיר
חיים גוזלי בקרב

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, התייחס לאירוע: ״הסכמי השלום ההיסטורים שהבאנו הם לא רק שלום בין מדינות, הם שלום חם בין אנשים. אני שמח על שיתופי הפעולה הרבים בין המדינות; סחר הדדי, תיירות ועכשיו גם ספורט. אני רוצה לאחל בהצלחה למשתתפים בתחרות ה-MMA שמתקיימת בישראל בשיתוף ארגון שייסד נסיך בחריין, חאליד בן חמד אל ח׳ליפה. ספורט מחבר בין אנשים – והאירוע הזה הוא גורם נוסף בחיזוק הקשר בין ישראל לבחריין.״

אליפות העולם ב-MMA
היכל מנורה תל אביב, 9.3.2023, 18:00 – לרכישת כרטיסים

נסיך בחריין, חיים גוזלי ובנימין נתניהו

"ענף הספורט MMA נמצא בתנופה עצומה נהנה ממאות מיליוני מעריצים ברחבי העולם", אומר חיים גוזלי, "הענף, שפרץ כבר מזמן את נישת ה'משוגעים לדבר'. בשנים האחרונות ניתן לראות כי הקהל הישראלי צמא לאירוע מסוג זה”.

עוד אומר גוזלי כי "אין ספק שאירועי MMA הקודמים בישראל היו להצלחה כבירה אך השנה החלטנו להפיק משהו גדול ומרגש במיוחד עם ארגון BRAVE COMBAT שבבעלותו של נסיך בחריין יצר איתנו, ויחד החלטנו על הפקת ענק למען השלום שיתקיים בישראל".

רפי ארונוב ואחותו לוחם הג'יו ג'יטסו

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות